mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Evet kavga var!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Masquareid
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 173

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beşiktaş`ın soyunma odasında yaşanan Schuster-Fatih Tekke kavgasını futbolun 1 numaralı patronuna sorduk, yukarıdaki yanıtı aldık.

Beşiktaş Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Serdal Adalı sabah tesislere gidip teknik direktör Bernd Schuster ve Fatih Tekke ile görüştü ve önceki günkü olay hakkında bilgi aldı. Biz de Adalı`yı aradık ve konuyu sorduk.

İŞTE ADALI'NIN KENDİ AĞZINDAN SÖZLERİ:
Evet ortada bir kavga var. Ama bu her soyunma odasında olan kavgalar. Ben bunu takımın iyiliğine yorumluyorum. (Kartal Yiğit`e) Gazetecilik gereği haber yapmışsın, ona hiçbir lafım yok. Tartışma var ama kafa atma noktasına gelmiyor. Ben Schuster`le de Fatih`le de görüştüm. İkisi de ‘Şimdi sorun yok` dedi. Zaten böyle bir şey olsa hocamız ‘Ben Fatih`i istemiyorum, satın` derdi. Böyle bir görüş belirtmedi. Biz aramızda bu işi çözeceğiz. Hocamız bana ‘Sizin tesislere gelmenize gerek yoktu. Maç atmosferinde aramızda bir tartışma oldu, o kadar` dedi.

"HOCANIN FATİH'TEN BEKLENTİSİ YÜKSEK"
Sadece hocanın Fatih`ten büyük beklentisi var. O nedenle bir sıkıntısı olduğu doğru. O tartışmada da bunu söylemiş. Ayrıca biz hocayla olay sonrası soyunma odasında karşılaşmadık. Eğer böyle bir şey olsa Schuster bize selam vermemezlik veya tavır yapabilir mi! Sonuçta biz futbolun yönetimsel patronuyuz. Takımın başarısı adına gerekli yerlerde gerekli müdahaleyi yaparız.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst