HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar dediğim gibi sakın bilgisayarınızı Windows 7 yapmayın.Eğer bilgisayarınız fabrikadan Windows7 ise(benimki)sorun olmuyor 3-4 arkadaşımında öyle hiç bir sorunu yok.
Eğer Windows7 yaptıysan XP'ye geri çevirin.
Eğer Windows7 yaptıysan XP'ye geri çevirin.
kesİnlİkle katiliyorum..
Benİm Şu anda pc wİn7 ama hİÇ sewmİyorum..
BİrkaÇ gÜn sonra format atip xp yÜkleyecem..
Bu arada benİm pc de birakin lagi oyun bİle aÇilmiyor..
Explorer.exe hatasi werİyor sÜreklİ.. Ben de anlamadim neden..
Format atacam da..
Benİm Şu anda pc wİn7 ama hİÇ sewmİyorum..
BİrkaÇ gÜn sonra format atip xp yÜkleyecem..
Bu arada benİm pc de birakin lagi oyun bİle aÇilmiyor..
Explorer.exe hatasi werİyor sÜreklİ.. Ben de anlamadim neden..
Format atacam da..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 373
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 423
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 32
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
