HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ayarlar resimdeki gibi ama odada 800x600 oluyor oyun başlayınca 1024x768 oluyor oyun bittiğinde odaya geçtiğinde 800x600 oluyor masaüstüm 1152x864 ama böyle bir seçenek olmadığı için 1024x768'i seçiyorum sorunum odada 800x600 olması herkesdemi böyle nasıl çözebilirim yardım
resim: goo.gl/7h9i
resim: goo.gl/7h9i
Son düzenleme:
Options'dan da olmuyorsa çözümü yoktur otomatik düşüyorsa Lobby'de sorun olmaz.
Bugünlük son yorum
Bugünlük son yorum
odaya geçince otomatik olarak 800x600'a düşüyor oyuna girince 1024x768e geçiyor ama sürekli 1024x768 olmasını istiyorum
odaya geçince otomatik olarak 800x600'a düşüyor oyuna girince 1024x768e geçiyor ama sürekli 1024x768 olmasını istiyorum
Windows mode yapmıssın. Options'dan gir. Full screen yap.
ßyMesMes;2273773' Alıntı:Windows mode yapmıssın. Options'dan gir. Full screen yap.
hayır full screende öyle
ayarlar resim: goo.gl/7h9i
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 77
