HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Galatasaray`ın kaptanı Arda Turan, 1 ay sonra yeşil sahalara döneceğini açıkladı. Lig TV`ye konuk olan Arda, sakatlığı nedeniyle çok üzgün olduğunu belirterek, “İnşallah 1 ay sonra sahalara döneceğim. Tribünde oturmak çok daha zor, sıkıntılı. Maçlarda insanın içi içini yiyor“ dedi. Arda, Fenerbahçe maçını yöneticileriyle birlikte izlediklerini kaydederek, “Maçta birbirimizi sakinleştirdik. Oynayamamak benim için en büyük ceza. Futbol oynamayı seven bir insanım. Oynamayınca maçlarda elim ayağım birbirine dolaşıyor. “ ifadesini kullandı.
‘Avrupa`da başarı şart`
Avrupa`da başarılı olmaya ihtiyaçlarının olduğunu anlatan Arda, “Bunu yürekten söylüyorum. Hangi takım olursa olsun, Avrupa`daki her başarıya ihtiyacımız var. Bursaspor ve Beşiktaş inşallah en iyi yerlere kadar giderler. Önümüzdeki sezonlarda da Fenerbahçe ve Trabzonspor`un Avrupa`da başarılı olmasını isterim“ diye konuştu. Fenerbahçe maçında alınan skora sevinmediğini anlatan Arda, “Bu maçta sevincimiz skora değil, mücadeleye, dik duruşa, inanca oldu. Taraftarlarımız takımlarına güvensinler“ dedi.
‘Avrupa`da başarı şart`
Avrupa`da başarılı olmaya ihtiyaçlarının olduğunu anlatan Arda, “Bunu yürekten söylüyorum. Hangi takım olursa olsun, Avrupa`daki her başarıya ihtiyacımız var. Bursaspor ve Beşiktaş inşallah en iyi yerlere kadar giderler. Önümüzdeki sezonlarda da Fenerbahçe ve Trabzonspor`un Avrupa`da başarılı olmasını isterim“ diye konuştu. Fenerbahçe maçında alınan skora sevinmediğini anlatan Arda, “Bu maçta sevincimiz skora değil, mücadeleye, dik duruşa, inanca oldu. Taraftarlarımız takımlarına güvensinler“ dedi.
