HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Biliyorsunuki Nexus'ta bi iç karmasa var Cena grupta ve grubu dagıtmaya calısıyor.. Otunga kemerin ondan alındıgı için sinirli.. Ve Barret fazla sımarık..
1. Senaryo Barret'in Sımarıklıgı Yuzunden grub arası kavg cıkıyor.. Cena'da bu kavgayı körüklüyor ve Nexus bitiyor..
2. Undertaker Geri Dönüyor. Ve Nexustan intikam alamk için bi takım kurup Nexus'a saldırıyor..
3.Barret Survivor Series'te WWE CHampion oluyor.. Orton ve Taker Birleşip Nexus'a saldırıyor..
Bissürü ihtimal var ama en guclü ihtimaller bunlar.. Umarım Nexus biter..
Bunu söleme nedenim ise artık her maca karısmaları ve macların zevkinin kacması ilk bi kac ay iyiydi ancak artık sıktılar. :S
1. Senaryo Barret'in Sımarıklıgı Yuzunden grub arası kavg cıkıyor.. Cena'da bu kavgayı körüklüyor ve Nexus bitiyor..
2. Undertaker Geri Dönüyor. Ve Nexustan intikam alamk için bi takım kurup Nexus'a saldırıyor..
3.Barret Survivor Series'te WWE CHampion oluyor.. Orton ve Taker Birleşip Nexus'a saldırıyor..
Bissürü ihtimal var ama en guclü ihtimaller bunlar.. Umarım Nexus biter..
Bunu söleme nedenim ise artık her maca karısmaları ve macların zevkinin kacması ilk bi kac ay iyiydi ancak artık sıktılar. :S
Bu Nexus'u WWE'ye getirende suç zaten. Benim tahminlerim Undertaker , Orton ve John Cena takım oluğ Nexus'u bitirir. En büyük ihtimaller bunlar diyosun bende bunlardan yola çıktım. Undertaker ancak WM'de döner diye düşünüyorum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
