HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ii miş
nice senelere
elinde sonunda TR'de kapanacak . bosuna o kadar para verenler var. O paraları sevap olarak yatırsaydınız ne hoş olurdu
.
elinde sonunda TR'de kapanacak . bosuna o kadar para verenler var. O paraları sevap olarak yatırsaydınız ne hoş olurdu
.nice senelereelinde sonunda TR'de kapanacak . bosuna o kadar para verenler var. O paraları sevap olarak yatırsaydınız ne hoş olurdu
.
Bunlardan biride benim ama ne yaparsın Oyuna bi basladınmı bagımlılık yapıyo bırakmak imkansız

Senin gibilerin durumu zor.Senin yerinde olsaydim 1 dakika beklemeden bir psikoloğa görünürdüm.Bunlardan biride benim ama ne yaparsın Oyuna bi basladınmı bagımlılık yapıyo bırakmak imkansız![]()
Senin gibilerin durumu zor.Senin yerinde olsaydim 1 dakika beklemeden bir psikoloğa görünürdüm.
Zaten TR ye Artık Para Harcamıyorum Kolayı Varken

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 66
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 148
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 124
Altın Konu
Candy Crush Seviye 3 Rehber
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 32
