HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Char Nick: PGDN
Clan&Clana verdiği point: Kendi clanı var
ZP: 0
GP : 30.000
BP:5320
Kupon:30
Link:http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=8992184&tb=w
Gözükmeyen itemler: Valla hiç bilmiyorum
Fiyat: Satmayı düşünmüyorum.Takas olur.
Karakterler: Star,Swat galiba
Süreli Silahlar&Süreleri : AWM , AWM-CAMO 10 GÜN - DESERT EAGLE - M12S - RPK - TAR21 - USP ( ARKADAŞLAR GÜNLÜKMÜ DİYE SORMAYIN GÜNLÜK OLANLARI YAZDIM).
Clan&Clana verdiği point: Kendi clanı var

ZP: 0
GP : 30.000
BP:5320
Kupon:30
Link:http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=8992184&tb=w
Gözükmeyen itemler: Valla hiç bilmiyorum

Fiyat: Satmayı düşünmüyorum.Takas olur.
Karakterler: Star,Swat galiba

Süreli Silahlar&Süreleri : AWM , AWM-CAMO 10 GÜN - DESERT EAGLE - M12S - RPK - TAR21 - USP ( ARKADAŞLAR GÜNLÜKMÜ DİYE SORMAYIN GÜNLÜK OLANLARI YAZDIM).
Son düzenleme:
BEN DÜŞÜNEBİLİRİM..
İÇİNDE KAÇ GP WAR ACABA..
OYUNDAKİ ADIM silentykill.. SPOP..
ZAMANIM OLSAYDI LİNK KOYARDIM..
SEN BAKARSIN ARTIK..
YETERLİ GP WARSA.. YANİ AWM SATIP DSR-1 ALACAK KADAR WARSA WE SCAR ALACAK KADAR..
İÇİNDE KAÇ GP WAR ACABA..
OYUNDAKİ ADIM silentykill.. SPOP..
ZAMANIM OLSAYDI LİNK KOYARDIM..
SEN BAKARSIN ARTIK..
YETERLİ GP WARSA.. YANİ AWM SATIP DSR-1 ALACAK KADAR WARSA WE SCAR ALACAK KADAR..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 473
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 621
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 445
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 700
