Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Sabit İp server KuruLumu ..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan saz75
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 485

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sabit İp Server Kurmayi Ögreticem Size Simdi ..



GerekLi Programlar :


Navicat

Server Files

Virtual Pc

Xammp

Portmap

Mc Dosyaları ( ÖnemLi )

No-İp



Root FeLan Yazdiktan sonra ..


SYSINTALL AYARLARINA GIRIN ..

Başlat>Çalıştır>cmd yazip entere basin

Gelen Sayfaya " ipconfig " Yazin

İp adresi yazıyor 192.168.2.1 olabilir veya 192.168.1.2 olabilr ilkler hep 192.168 dir .

Hamachi kurumlumdaki gibi

İlk Kutuya ip Adresiniz Neyse onu yazın mesela :


192.168.2.1

192.168.2.100

255.255.255.0 bu BÖYLE KALSIN !!

enter yapip en basa gelin

Ve oraya " /etc/rc.d/netif/restart ENTERLEYIN

Ve 2 DK BEKLEYIN ( YOKSA NAVİCAT ACILMAZ )

Sonra Navicata gelip ip adresini yazın mesela : 192.168.2.100 / root / sifre Ve Girin Bu kadar ..


No-ip Sitesinden Üyelik alın /

Aldıktan sonra kendinize host olusturun

Bunun Gibi mesela siteismi.zapto.org

Download Yapıp indirin no-ip Programı indirdikten sonra acın bu kadr no-ip



İste zor yeri burasi Modeme port acmak googleden arastırın bulun ve modeminize bu portları acın :


11002

13061

13099

13004

13003

13002

13001

BU KADAR .. /


Xamppi Kurun İcine panelinizi atın hızlı bi panel olsun /

Config e 192.168.2.100 Mesela Sizin ipniz neyse onu yazın xampp a start verin bu kadar /



Mc Dosyaları :

Mc.txt var word belgesi onun icine :

No-ip den aldıgınız hostu yazın " siteismi.zapto.org "

Aksi takdirde girmez ve bu kadar


SABİT İP SERVERINIZ KURULMUSTUR ..


Bi tesukkuru cok görmeyin ..


Sorularınızı yazabilirsiniz Elimden Geldigince cevaplarım :
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst