HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar multihack 4.5 i acıyorum lock mobs yapıyorum bide oto attack ı acıyorum attack speed falan acmıyorum ve 2dk sonra beni oyundan atıyo önceden atmıodu son 2 gün icerisinde oldu nolduysa.Hadi auto attack ı da kapayıp deneyim dedim gene aynı sey.Ankara/eryaman da oturuyorum acaba ttnet temi bi sorun var lütfen yardım edin.
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
valla kardeşim aynı şey benimde başıma gelio son 1 haftadır atıo eskiden atmıodu yardım edermisinzi?????????
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 294
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 559
