HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam Arkadaşlar,
Bugün sizlere bir konuda danışmak için bu konuyu açıyorum.
Bir şirkete bayi olup, metin2 vds server satmayı düşünüyorum.
Firmaya aylık olarak bir fiyat ödiyerek bu işlemi gerçekleştiricem. Satıcağım sunucuların fiyatlara örnek vericek olursam 1 Gb Ram'e sahip bir sunucu anlık online user sayısı 350-500 arasında 1 aylık fiyatı 60 TL olucak lag ve atma gibi sorunlar kesinlikle olmıycak. Diğer türlü her konuda, sorularınıza ve sorunlarınıza anlık yardım desteğini ben sağlıycam, bilen bilir malum 1 seneden fazladır bu işin içindeyim.
YS belgeleri mevcut, bende bayi olucağım için onların YS'lerini kullanıcam yani YS'dede herhangi bir sorun yok, Evet şimdi sizce bu iş nasıl olur, yapmalı mıyım? Lütfen yorumlarınızı ve görüşlerinizi konu altından bana belirtin.
Teşekkürler.
Bugün sizlere bir konuda danışmak için bu konuyu açıyorum.
Bir şirkete bayi olup, metin2 vds server satmayı düşünüyorum.
Firmaya aylık olarak bir fiyat ödiyerek bu işlemi gerçekleştiricem. Satıcağım sunucuların fiyatlara örnek vericek olursam 1 Gb Ram'e sahip bir sunucu anlık online user sayısı 350-500 arasında 1 aylık fiyatı 60 TL olucak lag ve atma gibi sorunlar kesinlikle olmıycak. Diğer türlü her konuda, sorularınıza ve sorunlarınıza anlık yardım desteğini ben sağlıycam, bilen bilir malum 1 seneden fazladır bu işin içindeyim.
YS belgeleri mevcut, bende bayi olucağım için onların YS'lerini kullanıcam yani YS'dede herhangi bir sorun yok, Evet şimdi sizce bu iş nasıl olur, yapmalı mıyım? Lütfen yorumlarınızı ve görüşlerinizi konu altından bana belirtin.
Teşekkürler.
Son düzenleme:
Fikirlerime edit mi yaptın
şaka bi yana bence yapmalısın ama 60 tl den verirsen pek rekabete giremezsin ilk önce bi kaç kişinin satın alması gerekir ki referansların olsun ama onun içinde başlangıçta güzel bi indirim gerek
Eğer dediğim gibi başlangıçta güzel bi indirim yaparsan ( en azından bi kaç kişi için ) bence sonrasında ortalamadan daha yüksek bi fiyata bile satsan yinede müşterin çok olur. Niye dersen, bi tane site kurup "firmayım" diyenlerden alacağıma, daha önce bir çok kez bu işlerle ilgilenmiş, kimliğini açıklamaktan çekinmeyen, güvenilir tek 1 kişiden almayı herkes tercih eder..
şaka bi yana bence yapmalısın ama 60 tl den verirsen pek rekabete giremezsin ilk önce bi kaç kişinin satın alması gerekir ki referansların olsun ama onun içinde başlangıçta güzel bi indirim gerek
Eğer dediğim gibi başlangıçta güzel bi indirim yaparsan ( en azından bi kaç kişi için ) bence sonrasında ortalamadan daha yüksek bi fiyata bile satsan yinede müşterin çok olur. Niye dersen, bi tane site kurup "firmayım" diyenlerden alacağıma, daha önce bir çok kez bu işlerle ilgilenmiş, kimliğini açıklamaktan çekinmeyen, güvenilir tek 1 kişiden almayı herkes tercih eder..
Selam Arkadaşlar,
Bugün sizlere bir konuda danışmak için bu konuyu açıyorum.
Bir şirkete bayi olup, metin2 vds server satmayı düşünüyorum.
Firmaya aylık olarak bir fiyat ödiyerek bu işlemi gerçekleştiricem. Satıcağım sunucuların fiyatlara örnek vericek olursam 1 Gb Ram'e sahip bir sunucu anlık online user sayısı 350-500 arasında 1 aylık fiyatı 60 TL olucak lag ve atma gibi sorunlar kesinlikle olmıycak. Diğer türlü her konuda, sorularınıza ve sorunlarınıza anlık yardım desteğini ben sağlıycam, bilen bilir malum 1 seneden fazladır bu işin içindeyim.
YS belgeleri mevcut, bende bayi olucağım için onların YS'lerini kullanıcam yani YS'dede herhangi bir sorun yok, Evet şimdi sizce bu iş nasıl olur, yapmalı mıyım? Lütfen yorumlarınızı ve görüşlerinizi konu altından bana belirtin.
Teşekkürler.
Bence bu işe başlada ilk başta 1Gb Sunucuyu 40 Tlye ver adamlar gelsin sonra indirimi bitir referansın olsun.
Bölece daha çok adam çekersin.
PcCaNaWaRı;2044126' Alıntı:Fikirlerime edit mi yaptınşaka bi yana bence yapmalısın ama 60 tl den verirsen pek rekabete giremezsin ilk önce bi kaç kişinin satın alması gerekir ki referansların olsun ama onun içinde başlangıçta güzel bi indirim gerek
Eğer dediğim gibi başlangıçta güzel bi indirim yaparsan ( en azından bi kaç kişi için ) bence sonrasında ortalamadan daha yüksek bi fiyata bile satsan yinede müşterin çok olur. Niye dersen, bi tane site kurup "firmayım" diyenlerden alacağıma, daha önce bir çok kez bu işlerle ilgilenmiş, kimliğini açıklamaktan çekinmeyen, güvenilir tek 1 kişiden almayı herkes tercih eder..
Doğru söylüyosun hacı, yok ya başlarsam zaten senide çekip alıcam yanıma

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 826
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 575
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 918
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 534
