HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Cerbeross / mesmes / win7 yardım istiyorum. uk larda bile ping im 130. oynaniyor fakat eski pc de ping 70 ti. bu pc win7 oldugu icin mi öyle bilmiyorum. yardım pls :S
ping i düşürmeyi anlatın pls. anlatana + rep
)
ping i düşürmeyi anlatın pls. anlatana + rep
)ewet kardeŞ pİngler bu aralar bÖyle yÜksek..
Bende de pİng 160 cİvari Şİmdİ..
Hack İle oynadiĞimda Çok kasiyor..
Hacksİz gİrdİĞİmde Çok rahat oynuyorum(pİng yÜksek olmasina raĞmen)..
Bende de pİng 160 cİvari Şİmdİ..
Hack İle oynadiĞimda Çok kasiyor..
Hacksİz gİrdİĞİmde Çok rahat oynuyorum(pİng yÜksek olmasina raĞmen)..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 689
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 648
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 911
