Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

''O gider ben kalırım !'

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 188

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Karabükspor karşılaşması öncesinde teknik direktör Frank Rijkaard ile tartışan ve kadro dışı kalan Servet Çetin'in kendisine gelen transfer tekliflerine şimdilik yanıt vermediği ortaya çıktı. Özellikle Alman ve Fransız kulüplerinden teklif aldığı öğrenilen milli futbolcunun, yakın çevresine "Ben takıma Frank Rijkaard'dan daha fazla hizmet verdim. O gider, ben kalırım. Galatasaray'da herkese gerçek Servet'i gösterip, Avrupa'da futbol yaşantıma devam etmek istiyorum" dediği öğrenildi. Öte yandan Servet Çetin, teknik direktör Frank Rijkaard'dan kesinlikle özür dilemeyeceğini de ifade ederek, "Hiçbir hatam yok" diye konuştu.

Takvim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst