HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Server Kurcam Ama 5 GM 7GA 3 SGM 2 TL Ye İhtiyacım Var
Onun için Su forumu Doldurun
1-Ad:
2-Soyad:
3-GmLiq Tecruben:
4-Bilgisayar Tecruben:
5-Daha Önce GM Liq Yaptınmı:
Bunları Doldurup Aşağıdaki Adrese Yolamanızı İstiyorum
Arkadaşlarikisinede gönderirseniz GM OLMA İHTİMALİNİZ ARTAR !! ŞİMDİ SGM ALIMI WAR GM LER VE GA LAR BİTTİ!!!
Onun için Su forumu Doldurun
1-Ad:
2-Soyad:
3-GmLiq Tecruben:
4-Bilgisayar Tecruben:
5-Daha Önce GM Liq Yaptınmı:
Bunları Doldurup Aşağıdaki Adrese Yolamanızı İstiyorum
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Arkadaşlarikisinede gönderirseniz GM OLMA İHTİMALİNİZ ARTAR !! ŞİMDİ SGM ALIMI WAR GM LER VE GA LAR BİTTİ!!!
Son düzenleme:
İsim:Orhan
Soyİsim:Yavuz
Yaş:16
Doğum Yeri:Konya
Bildiğiniz Kodlar:Bildim 90 Adet Kod Var Simdi Buraya Yazzam Baya Uzayacak.
Metin2 İle Aranız Nasıl:Gayet İyi Oyunu 2006 Yılından Beri Severek Oynuyorum.
Neden Sizi Seçmeliyim:Metin2'de Cok Sey Biliorum Ondan.
Kaç Kere GM Oldunuz:5 Defa Oldum Onun 2 si Hamachi 3 ü Vps Baskaları Gibi SAllamam 50 60 Diye
+ ozellk:site kurmayı npc editleme gibi seyleri biliorum
msn:bjkfbs_gs@hotmail.com
Soyİsim:Yavuz
Yaş:16
Doğum Yeri:Konya
Bildiğiniz Kodlar:Bildim 90 Adet Kod Var Simdi Buraya Yazzam Baya Uzayacak.
Metin2 İle Aranız Nasıl:Gayet İyi Oyunu 2006 Yılından Beri Severek Oynuyorum.
Neden Sizi Seçmeliyim:Metin2'de Cok Sey Biliorum Ondan.
Kaç Kere GM Oldunuz:5 Defa Oldum Onun 2 si Hamachi 3 ü Vps Baskaları Gibi SAllamam 50 60 Diye
+ ozellk:site kurmayı npc editleme gibi seyleri biliorum
msn:bjkfbs_gs@hotmail.com
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
D
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
