HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
saolun yorumlar için

UltraVıolet;2020304' Alıntı:helal sana ne diyeyim
eyvallah kardesim. İnanın bazı banlanan kişilerden öyle sözler duyuyorumki burada paylaşmaktan utanıyorum, insan olan o tarz konuşmaz konuşamaz...
Bu arada yolladığım vidoların görüntü kalitesi hoşuna giden arkadaşlar bazen soruyo nasıl o kadar düzgin oluyo diye, bilmek isteyene seve seve yardımcı olurum
emin ol seni hiç sevmiyorum ortadan baskasına ezme diyorum sen ss alıyorsun aldıgın ss de ben yokum bile sadece ortadan " LordNijaa : ezme " bunu dedim sen ne die onun ss sini aldın anlamadım sazanlık mı yoksa baska bişe mi var ?? Ama sana bu oyunu ögretem yada kaldıramıyorsan oyunu bırakıp gidecen saten çar yapmayıda bilmiyorsun 2 3 tane editin var onları bütün çarlara dolstırıyorsun
sonrada çar yaptım die ortada dolanıyorsun ama sen ezigin tekisin.... bide burdaki 3 5 kişi deil oyundaki en az yüzde 60 ı sana küfrediyor senden nefret ediyor seni görünce ortam deiştiriyorlar
sonrada çar yaptım die ortada dolanıyorsun ama sen ezigin tekisin.... bide burdaki 3 5 kişi deil oyundaki en az yüzde 60 ı sana küfrediyor senden nefret ediyor seni görünce ortam deiştiriyorlaremin ol seni hiç sevmiyorum ortadan baskasına ezme diyorum sen ss alıyorsun aldıgın ss de ben yokum bile sadece ortadan " LordNijaa : ezme " bunu dedim sen ne die onun ss sini aldın anlamadım sazanlık mı yoksa baska bişe mi var ?? Ama sana bu oyunu ögretem yada kaldıramıyorsan oyunu bırakıp gidecen saten çar yapmayıda bilmiyorsun 2 3 tane editin var onları bütün çarlara dolstırıyorsunsonrada çar yaptım die ortada dolanıyorsun ama sen ezigin tekisin.... bide burdaki 3 5 kişi deil oyundaki en az yüzde 60 ı sana küfrediyor senden nefret ediyor seni görünce ortam deiştiriyorlar
adam gibi konusmayi becerebilsen görüşlerine saygı duyucam ama o da yok sende..
Oyunumu ogretceksin bana anlayamadım

ezme diyerek mi ogreticen

bi de demissinki kaldıramıyosan oyunu bırakıp git
komik sey seni
kaldıramayacak olsam videoları almak icin ugrasmam, kaldıramayan varsa belliki o da sensin satasıp duruyosun, burda boyle laf kalabalığı yapacağına oyunda eline diline sahip olmayi dene bak bakalım bu durumlara düşüyomusun, ha demissinki yuzde 60 i sana kufrediyo, doğru biseyi yapıyorum diye kufrediyolarsa varsın etsinler, kötü söz sahibine aittir, onların küfürleri ne benden bişey eksiltir ne de saolsun bazı arkadaşların övgüleri bana bişey katar.millet beni gorunce ortam degiştiriyomus, efendice oynamayan adam gibi konusmayanlarsa o kasdettigin kişler bence de değiştirsinler yoksa alırım videolarını ss lerin banlatırım yine...
editleri kendi carlarıma aktarmam ne gibi sende bi rahatsızlık uyandırdı anlayamadım...Ayrıca ben hiç bi zaman çar yaptım ben iyiyim ben güçlüyüm diye ortalıkta dolaşmadım...
Boyle temiz bile alışık değilsindir sen şimdi fazla zorlama kendini anlamak için
)Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 390
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 441
