HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[SIZE=+0][/SIZE]Trabzonspor-Beşiktaş karşılaşması oldukça gergin bir ortamda geçti. Mücadelenin ilk yarısında Guti-Engin Baytar ve Nobre-Egemen gerginlikleri yaşanırken, ikinci yarıda bomba patladı. Karşılaşma boyunca karşı karşıya gelen İbrahim Toraman ile Teofilo, maçın son anlarında birbirlerine girdi.
Beşiktaş`ın gol aradığı anlarda Toraman`a yumruk atan Teofilo, ikinci sarı kartını gördü ve oyundan atıldı. Hakem Kuddusi Müftüoğlu`nun gösterdiği karttan sonra ikili arasında ilginç bir diyalog da yaşandı.
‘Dışarı gelsene`
Kolombiyalı futbolcu, “Saha dışında görüşelim“ derken, Toraman`ın yanıtı ise sert oldu: Bu maçın rövanşı var. İstanbul`da görüşelim...

