HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
beyler crossfire da artık çok iyi olmasada bi rütbeye geldim ve 30binimi aldım (sanırım rütbe atlayarak son verilen paraymış???) bende şuan sg552 ve desert eagle var. (bide kutulardan sansa cikan 3-7gunluk boya gözluk silah falan) millete bakıyorum adamlarda awm desert dolu silah var star olmuşlar falan filan nerden buluyolar bu kadar gp ve zpyi hadi satın alıyolar desek bütün oyuncular nasıl satın alıcak alamayanı var alanı var. Yardım edin bir cozumu varmi nerden bulabilirim ne yaprak bulabilirim gpyi veya zpyi (satın alma hariç) ?
benİm bİldİĞİm tek yol satin alma..
Ama oyun oynayarak da kazanabİlİrsİn.. SÜreklİ gp kasarak yapabİlİrsİn..
Ama zplİ İtemlerİ ancak satin alabİlİrsİn..
We aldiĞin zp yİ de gp ye Çevİrebİlİrsİn..
Ama oyun oynayarak da kazanabİlİrsİn.. SÜreklİ gp kasarak yapabİlİrsİn..
Ama zplİ İtemlerİ ancak satin alabİlİrsİn..
We aldiĞin zp yİ de gp ye Çevİrebİlİrsİn..
