Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Ne oldu itemlerime???

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar s.a.ben dün gece yani 19 şubat gecesinde oyunda beramus 1 de 150 m den +8 priest citin çektim tezgahtan.tam o anda ayasofya clanından bi priest,citini senmi çektin diye soırdu evet dedim.sohbet etmeye fırsat bulamadan dc yedim(çok sık dc yiyordum gece).neyse bütün gece oynadım bi arkadaşı kasıyordum tale lamialarında.tam lamiaya vururken dc yedim ve girmedim geç oldu diye.sabah baktığımda,lamiaların orda değil towndaydım.bütün takılarım gitmiş(lopus+1/str +9 lar felan).ex olduğu gibi duruyor.itemlerin bulunduğu yan çarımda ise (ayasofya ile konuştuğum),bir sürü itemim vardı,+7 ms 2 taneydi biri gitmiş,+8 citin gitmiş/200 m gitmiş.halbuki a ynı kasada +7 exp ii ve başka itemlerde vardı.soyulmuşsam soyan kişi onları neden almadı.sizce başka ne olabilir.innaın aklına ehrşey geliyor.ayasofya clanı malum ön sıralarda bi clan.GM ve KİNG ile alaksı vardır.sizce intikam olsun diye onlarmı yaptı yoksa başak bir şeymi?cevap lütfen..

 
Belki de soyulmuştur, GM'in böyle birşey yapacağını sanmıyorum. Zaten istediği an istediği itemi oluşturabilir...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst