HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BUYRUN BEYLER 2010 CLİENTİ PAYLAŞIYORUM.
İLK ÖNCE ŞUNU SÖYLEYİMKİ DİĞER FORUMLARA KOYUPTA BEN YAPTIM DİYEN HERKESİ ALLAH'A HAVALE EDİYORUM.NASIL BİLİRSE ÖYLE YAPSıN...
Chat bug yok
içgüdü küresi aktif
gm komutları işler
pazar questini attıysanız tr gibi pazar kurulur
ve tüm herşey TR dir.
Alın dosyalar yapmanız gereken tek şey burdaki rootları Metin2 TR'nin packına atmak ve Exeyi Metin2 TR exesiyle değiştirmek.
Artık %100 Türkçe ve %100 sorunsuz bir clientiniz var.Pm de flnda ş ğı hatası yoktur.
Paylaşma sebebim millet video çekip sizi ezik duruma düşürüyor!
Alıntı yazmayan herkese haram olsun.
Zaten Programda Hazırlayan Kralcocuk & 2010 Client Giriş yazıyor.
Rootu kilitlicektim ama serverinfo için açık bıraktım.Serverinfodaki xxx.xxx.xxx.xxx buraya kendi
ip'nizi yazın.
linkteki sorun giderildi
verdiğim rootda sorun varsa metin2 tr nin rootlarını editleyin ip nizi yazın.
Link:
link2:
pass:kralcocuk
İLK ÖNCE ŞUNU SÖYLEYİMKİ DİĞER FORUMLARA KOYUPTA BEN YAPTIM DİYEN HERKESİ ALLAH'A HAVALE EDİYORUM.NASIL BİLİRSE ÖYLE YAPSıN...
Chat bug yok
içgüdü küresi aktif
gm komutları işler
pazar questini attıysanız tr gibi pazar kurulur
ve tüm herşey TR dir.
Alın dosyalar yapmanız gereken tek şey burdaki rootları Metin2 TR'nin packına atmak ve Exeyi Metin2 TR exesiyle değiştirmek.
Artık %100 Türkçe ve %100 sorunsuz bir clientiniz var.Pm de flnda ş ğı hatası yoktur.
Paylaşma sebebim millet video çekip sizi ezik duruma düşürüyor!
Alıntı yazmayan herkese haram olsun.
Zaten Programda Hazırlayan Kralcocuk & 2010 Client Giriş yazıyor.
Rootu kilitlicektim ama serverinfo için açık bıraktım.Serverinfodaki xxx.xxx.xxx.xxx buraya kendi
ip'nizi yazın.
linkteki sorun giderildi
verdiğim rootda sorun varsa metin2 tr nin rootlarını editleyin ip nizi yazın.
Link:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
link2:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
pass:kralcocuk
Son düzenleme:
alın doru yere geldimi konuyu alıntıda yapmayın çalıntıda anasını satim türkiyede benden başka paylaşcak adam yok konu burdan başka yerde görmek istemiyorum
Neden iki ayrı konu açma gereği duyuyorsun
Bu konunuz kapatıldı.
http://www.turkmmo.com/metin2-pvp-client-pack-paylasimlari/504457-2010-client-turkiyede-ilk.html
Bu konunuz kapatıldı.
http://www.turkmmo.com/metin2-pvp-client-pack-paylasimlari/504457-2010-client-turkiyede-ilk.html
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 518
- Cevaplar
- 74
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 339
- Cevaplar
- 53
- Görüntüleme
- 7K
