Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Gol fakiri Cim Bom!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 171

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sarı-Kırmızılılar ofansif açıdan son 18 yılın en kötü performansını gösteriyor.

Galatasaray hücumda eski günlerini arıyor... Geçen sezon Frank Rijkaard yönetiminde Süper Lig'e fırtına gibi bir giriş yapan Sarı-Kırmızılılar 5 hafta sonunda 17 kez fileleri havalandırıp, rakiplerini adeta gol yağmuruna tutmuşlardı. Ancak bu sezon bambaşka bir kimliğe bürünen Aslan ofansif anlamda beklentileri karşılayamıyor. Son iki maçını 1-0'lık skorlarla kazanan Cim Bom 5 karşılaşmada sadece 6 kez gol atma başarısını gösterebildi. Bu gollerin hepsi de biri kendi kalesine olmak üzere 6 farklı isimden (Ayhan, Servet, Kewell, Baros, Mustafa ve Volkan k.k) geldi.

Averajı en kötü Aslan
Sarı-Kırmızılılar son olarak 1991-1992 sezonunda gol yollarında bu kadar kötü bir performans sergilemişti. O sezonda da altı kez rakip ağları sarsan ve 1 gol yiyen Galatasaray'ın averajı, kalesinde 5 gol gören Rijkaard'ın Aslan'ından daha iyiydi. Bu Cim Bom, 18 yıllık süreçteki averaj açısından en kötü takım konumunda.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst