OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Hamachİlİ serverİme gm arİyorum !!!!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Roksam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 670

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADASLAR SGM VE YA STL VE GM ARİYORUM ! MSN ADRESİM : oh-br@example.com HAMACHİ AGİ : CayLaKMt2 sifre : 123
MC VE SİTE : 5.28.226.148 SERVER 24 SAAT ONLİNE !
ACİL GM ARANİR !

İSMİNİZ?:
SOYADİNİZ?:
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? :
NEDEN CayLaKMt2 ? :
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ?
 
İSMİNİZ?: Anılcan
SOYADİNİZ?: Sert
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? : Daha once kendi swlerimde +CTRL mt2 de Karayip mt2de Sgm lik yaptım dier baska 15sw dede yaptım
NEDEN CayLaKMt2 ? : Cunku Caylakmetin2nini iyi olacagını dusunuyorum benimde katkım bulunsun ne olur:)
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ?: Kodları biliyorum yazardımda baya uzun:)
 
İSMİNİZ?:Hasan
SOYADİNİZ?:Aydın
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? :YAHSIMt2
NEDEN CayLaKMt2 ? :Çünkü Caylakları Eqitmek için
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ?%70 Önemli Kodlar.
Tü mKodlar Pcmde Mevcuttur
 
İsim: Atakan
Soyisim: Mutlu
Daha Önce Hangi Sw De Çalıstınız?: SamsunluM2
Kodları Biliomsunuz?: Kodları FuLL Biliyorum..
Neden ÇayLakMt2?: Su Anda Gm OLmak İstiyorum Ve Tecrübe Var Sizede Gm Lazım OLunca Yazayım Dedim...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst