noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Hamachİ lİ serverİmde gm arİyorum !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Roksam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 607

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADASLAR SGM VE YA STL VE GM ARİYORUM ! MSN ADRESİM : oh-br@example.com HAMACHİ AGİ : CayLaKMt2 sifre : 123
MC VE SİTE : 5.28.226.148 SERVER 24 SAAT ONLİNE !
ACİL GM ARANİR !

İSMİNİZ?:
SOYADİNİZ?:
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? :
NEDEN CayLaKMt2 ? :
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ? :
 
Son düzenleme:
İSMİNİZ?:Hüseyin
SOYADİNİZ?:Korkmaz
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? : 6 5 kere SW kurdum
NEDEN CayLaKMt2 ? :Gm olmak istiyorum
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ? :evet
 
İSMİNİZ?:melih
SOYADİNİZ?:özcan
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? :metin2-plus
NEDEN CayLaKMt2 ? :serverinize npc felan ekliyeceğim
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ ? :eeed... bu işim işte programlar reboot atma felan war...
iletişim:melih_gs_ozcan@hotmail.com
 
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
 
:D valla abimin hesabından giriorum bi kız olarak metin2 severim:D
İSMİNİZ?:Yeliz
SOYADİNİZ?:SERT
DAHA ÖNCE HANGİ SW DE CALSİTİNİZ ? :Abimin Kurduğu Serverde Gm lik yaptm çokta güzeldi :)
NEDEN CayLaKMt2 ? : Servere Renk Katarım :D:D
KODLARİ BİLİYORMUSUNUZ Az Biraz Biliorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst