HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
YA ARKADAŞLAR BEN 1051 İ ALDIM AMA X FİRE DİYE BİŞEY ÇIKTI YANINDA..
YÜKLEDİM AMA NE İŞE YARADIĞINI ANLAMADIM..
YÜKLEDİM AMA NE İŞE YARADIĞINI ANLAMADIM..
Oyun içinde video çekmeni sağlar.
Ben Xfire Kullanım mı öyle bir konu açmıştım arayıp bulabilirsin.
Ben Xfire Kullanım mı öyle bir konu açmıştım arayıp bulabilirsin.
tamam kardeŞİm teŞekkÜrler..
Bİ sorum daha olacak..
Ben crossfİreyİ yÜkledİm.. Oyuna gİrİyorum.. Ancak report dosyasi yok.. Ne yapcam.. Ben bİr report klasÖrÜ aÇtim.. Olmaz dİ mİ??
Bİ sorum daha olacak..
Ben crossfİreyİ yÜkledİm.. Oyuna gİrİyorum.. Ancak report dosyasi yok.. Ne yapcam.. Ben bİr report klasÖrÜ aÇtim.. Olmaz dİ mİ??
olmaz tabi![]()
sen Öyle san..
Az Önce baktim report dosyasinin İÇİnde bİrkaÇ Şey war.. Sİldİm onlari.. Hanİ olmazdiii..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 56

