Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Pes 2011 Demo | Hakkında Görüşleriniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan [Rna]MajeziK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 788

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Buraya Pes 2011 Demo Hakkında Olumlu veya Olumsuz Görüşlerinizi Yazabilirsiniz.

-Presslerde Oyuncular Çok Yavaş Kalıyor.

-Şut Olayı Biraz Abartılmış.

-Penaltılar ve Serbest Vuruşlar Kolaylaştırılmış.

-Press Yaparken Genellikle Ayağa Topu Almak İçin Kayamıyoruz.
 
[Rna]MajeziK;1865795' Alıntı:
Buraya Pes 2011 Demo Hakkında Olumlu veya Olumsuz Görüşlerinizi Yazabilirsiniz.

-Presslerde Oyuncular Çok Yavaş Kalıyor.

-Şut Olayı Biraz Abartılmış.

-Penaltılar ve Serbest Vuruşlar Kolaylaştırılmış.

-Press Yaparken Genellikle Ayağa Topu Almak İçin Kayamıyoruz.

Ben Şöyle Diğim Tam İstediğim Gibi

Presslerde topu Almak Çok Zor Evet

Penaltıların Kolaylaştırılması çok iyi olmuş çünkü 2010 da aşırı derecede zordu
 
Son düzenleme:
İlk Aldıqımda PeS 10 Daha iyi qelmiŞdi :)
Sonra Bi Aksam Bayağı oynadım :D Çok ÇaçaymıŞ Anladım :)
Çok gerçekci olmus Replay dediğimizde Kamerayı Ayarlayamıorum peS 10daki qibi sadece o Kötü :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst