HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Buraya Pes 2011 Demo Hakkında Olumlu veya Olumsuz Görüşlerinizi Yazabilirsiniz.
-Presslerde Oyuncular Çok Yavaş Kalıyor.
-Şut Olayı Biraz Abartılmış.
-Penaltılar ve Serbest Vuruşlar Kolaylaştırılmış.
-Press Yaparken Genellikle Ayağa Topu Almak İçin Kayamıyoruz.
-Presslerde Oyuncular Çok Yavaş Kalıyor.
-Şut Olayı Biraz Abartılmış.
-Penaltılar ve Serbest Vuruşlar Kolaylaştırılmış.
-Press Yaparken Genellikle Ayağa Topu Almak İçin Kayamıyoruz.
[Rna]MajeziK;1865795' Alıntı:Buraya Pes 2011 Demo Hakkında Olumlu veya Olumsuz Görüşlerinizi Yazabilirsiniz.
-Presslerde Oyuncular Çok Yavaş Kalıyor.
-Şut Olayı Biraz Abartılmış.
-Penaltılar ve Serbest Vuruşlar Kolaylaştırılmış.
-Press Yaparken Genellikle Ayağa Topu Almak İçin Kayamıyoruz.
Ben Şöyle Diğim Tam İstediğim Gibi
Presslerde topu Almak Çok Zor Evet
Penaltıların Kolaylaştırılması çok iyi olmuş çünkü 2010 da aşırı derecede zordu
Son düzenleme:
İlk Aldıqımda PeS 10 Daha iyi qelmiŞdi 
Sonra Bi Aksam Bayağı oynadım
Çok ÇaçaymıŞ Anladım 
Çok gerçekci olmus Replay dediğimizde Kamerayı Ayarlayamıorum peS 10daki qibi sadece o Kötü

Sonra Bi Aksam Bayağı oynadım
Çok ÇaçaymıŞ Anladım 
Çok gerçekci olmus Replay dediğimizde Kamerayı Ayarlayamıorum peS 10daki qibi sadece o Kötü

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 114
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 180
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 7K
