mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

GTA artık her yerde!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheLucider
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 238

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

GTA artık her yerde!

20100914024415_gtagame.jpg


Grand Theft Auto artık her yerde...

PC ve konsolları kasıp kavuran Grand Theft Auto serisi, bakın şimdi de nereye girmeye hazırlanıyor.

İlk oyunuyla piyasaya farklı bir soluk getiren Grand Theft Auto serisi, artık Mac kullanıcıların da cihazlarına konuk olmaya hazırlanıyor.

Özellikle yıllar içerisinde kendisini inanılmaz geliştiren ve oyun severlerin gönlüne taht kuran GTA, oyun deneyimini en üst düzeye taşıyan serisi; Grand Theft Auto III ile Mac kullanıcılarını mutlu edecek. Başta oyunun orjinali olmak üzere; GTA: Vice City ve GTA: San Adreas eklentileri de Mac kullanıcılarının kullanımına sunulacak.

Ayrıca geçtiğimiz günlerde GTA: Chinatown Wars HD isimli oyun iPad için piyasaya sürüldü. iPad kullanıcılarına 50 farklı oyun bölümü ve ayrıca dokunmatik ekran sayesinde farklı bir kontol deneyimi yaşatan oyun, şimdiden oyun severlerin dikkatini çekmiş durumda.

Chinatown oynarken iTunes'da bulunan soundtrack listemizden de yararlanabiliyor olmamız da cabası.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst