berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

GeneraLWarrior Grafik Tasarım Yapımı Başlamıştır

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ertugrulxmetin2tv
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kєѕιηℓιкℓє Oятα∂α Eкιρ Tαяzı ßıяѕєу Yσктυя!
Hєя Şєу Yαραвιℓιяιм!

Kυяαℓℓαя:

Kod:
[LIST]
[*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=blue][B][I]Küfür,hakaret vs yasaktır![/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=blue][B][I]Benden başkası istekleri karşılamasın kesinlikle mesajını silerim çok isteyen kendine konu açsın orda yapsın.[/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=blue][B][I]Resmi sen bul yap bişeler derseniz kesinlikle yapmam.[/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=blue][B][I]Resim verin. Nasıl yazı yazacağımı söyleyin. Ne yazacağımı söyleyin yeter ben yaparım en güzelinden.[/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/LIST]
 
Kanka bana imza lazım.İşte resim:
batista1.jpg

Rica etsem forumun arka planında olup 394x486 olur mu?Ayrıca sol üst köşede turuncu renkli cagataye95 yazsa güzel olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst