OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

JUSTMetin2--OYUNA UÇAK EKLEDİ !!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan JustMetin2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 61
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar

Herşeyden Önce Şunu Bilin ki: Dünyada İLK!!!!

Yavaş yavaş oyunu geliştirmeye çalışıyorum.Yakında pack halinde piyasa sürecem.Amacım oyunu tamamen Türk yapımı haline getirmek.

Şimdilik Yapılanlar Şunlar :​

♠Lamborghini Eklendi
♠Hummer Eklendi
♠Binalar Apartman Haline Getirildi
♠17 farklı tüfek,tabanca vs Eklendi
♠5 farklı heykel,dekor vs Eklendi
♠Oyun sesleri tamamen değiştirildi(silah sesleri vs.)

Yapılacak Olanlar:​

♠Uçak Eklendi(HENÜZ TAM DEĞİL)
♠Stadyum Eklenecek
♠Uçak Pisti Eklenecek

Sakın bunları gözünüzde büyütmeyin Türk'ün yapamıyacağı şey YOK.Bizde Oyun yapıyoruz..Buna en güzel örneği Mound and Blade'yi yapıp avrupada en iyiler listesinde yükselen abilerimiz veriyor zaten...Ben sadece varolanı değiştiriyorum.


Herneyse Şimdi Uçağımızın Tamamlanmamış Haliyle Videosuna Bi Bakalım

[GAMESELF]<div><embed width="320" height="240" quality="high" bgcolor="#000000" name="main" id="main" src="http://www.gameself.com/modules/vPlayer/vPlayer.swf?f=http://www.gameself.com/modules/vPlayer/vPlayercfg.php?fid=aeadff1e79b53f38354" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" type="application/x-shockwave-flash"/></embed></div>[/GAMESELF]​



Texture yani renk dosyası ve havalanma hareketi eksik.Ama uğraşıyorum mutlaka BİTER !

tolgaa1 kardeşime desteklerinden dolayı SONSUZ TEŞEKKÜRLER



rar pass: justmetin2​

Link içinde sadece model var şimdilik.zone packını editleyerek obje olarak kullanabilirsiniz.Tamamlanmadan vermek doğru olmaz.Tamamlanınca at yerine uçağa binecez hepberaber ;)

Elitepvp'mişşş PEHH !!

a0ljG.jpg
 
Son düzenleme:
aynı konuyu tekrar açtım ctrl kardeşim taşıyacaktı ama mesajlara bile bakmıyor..



8eO8l.jpg


__________________​

6OyIX.jpg



qkt7O.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst