HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar
Herşeyden Önce Şunu Bilin ki: Dünyada İLK!!!!
Yavaş yavaş oyunu geliştirmeye çalışıyorum.Yakında pack halinde piyasa sürecem.Amacım oyunu tamamen Türk yapımı haline getirmek.
Herşeyden Önce Şunu Bilin ki: Dünyada İLK!!!!
Yavaş yavaş oyunu geliştirmeye çalışıyorum.Yakında pack halinde piyasa sürecem.Amacım oyunu tamamen Türk yapımı haline getirmek.
Şimdilik Yapılanlar Şunlar :
♠Lamborghini Eklendi
♠Hummer Eklendi
♠Binalar Apartman Haline Getirildi
♠17 farklı tüfek,tabanca vs Eklendi
♠5 farklı heykel,dekor vs Eklendi
♠Oyun sesleri tamamen değiştirildi(silah sesleri vs.)
♠Hummer Eklendi
♠Binalar Apartman Haline Getirildi
♠17 farklı tüfek,tabanca vs Eklendi
♠5 farklı heykel,dekor vs Eklendi
♠Oyun sesleri tamamen değiştirildi(silah sesleri vs.)
Yapılacak Olanlar:
♠Uçak Eklendi(HENÜZ TAM DEĞİL)
♠Stadyum Eklenecek
♠Uçak Pisti Eklenecek
♠Stadyum Eklenecek
♠Uçak Pisti Eklenecek
Sakın bunları gözünüzde büyütmeyin Türk'ün yapamıyacağı şey YOK.Bizde Oyun yapıyoruz..Buna en güzel örneği Mound and Blade'yi yapıp avrupada en iyiler listesinde yükselen abilerimiz veriyor zaten...Ben sadece varolanı değiştiriyorum.
Herneyse Şimdi Uçağımızın Tamamlanmamış Haliyle Videosuna Bi Bakalım
Elitepvp'mişşş PEHH !!
Herneyse Şimdi Uçağımızın Tamamlanmamış Haliyle Videosuna Bi Bakalım
[GAMESELF]<div><embed width="320" height="240" quality="high" bgcolor="#000000" name="main" id="main" src="http://www.gameself.com/modules/vPlayer/vPlayer.swf?f=http://www.gameself.com/modules/vPlayer/vPlayercfg.php?fid=aeadff1e79b53f38354" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" type="application/x-shockwave-flash"/></embed></div>[/GAMESELF]
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Texture yani renk dosyası ve havalanma hareketi eksik.Ama uğraşıyorum mutlaka BİTER !
tolgaa1 kardeşime desteklerinden dolayı SONSUZ TEŞEKKÜRLER
Link içinde sadece model var şimdilik.zone packını editleyerek obje olarak kullanabilirsiniz.Tamamlanmadan vermek doğru olmaz.Tamamlanınca at yerine uçağa binecez hepberaber
tolgaa1 kardeşime desteklerinden dolayı SONSUZ TEŞEKKÜRLER
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
rar pass: justmetin2
Link içinde sadece model var şimdilik.zone packını editleyerek obje olarak kullanabilirsiniz.Tamamlanmadan vermek doğru olmaz.Tamamlanınca at yerine uçağa binecez hepberaber
Elitepvp'mişşş PEHH !!
Son düzenleme:
aynı konuyu tekrar açtım ctrl kardeşim taşıyacaktı ama mesajlara bile bakmıyor..
__________________
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 544
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Kilitli
- Cevaplar
- 52
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 167
