HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadasLar bana kutudan thompson cıKtı beqenmedim poweri azdı sizinde bu silah ile iLqili görüslerinizi bekLiyorm
walla kardeŞ bende de thompson war.. Ama mutant mod diŞinda pek kullanmiyorun.. Yanİ teke tekte her sİlah thompsonu yİyor.. Ben pek beĞenmİyorum.. Ama mutant mode de her oyun 1. Yİm..
Thompsonu kullanabiliyorsan her bölümde adamları ezersin... S&D'ye artık thompson ile girmiyorum hep 2-3 kill'i aşıyorum atıyorlar 
Silah çok güzel

Silah çok güzel

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 192
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 1K
