HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
TesaDüfen Buldum
Öncelikle Yapıma Geliym BEn Navicat Mysql 8 kullanıorum Yavas Oldunu Kullanan Arkadaslar Bilir VE bu yüzden karısık olan mysqla gectiniz...
Yapımmm: 1-Öncelikle Vritual Pc den Actiondan Reseti Secioruz
2-root ve mcnccçcom yazdıkdan sonra start demicez
3-oraya ifconfig yazıp enter dioruz
4- sonra /etc/rc.d/netif restart dioruz
5- sonra gelen yere ./start deyip Navicatı acıoruz
Bukadar !!!!!!
ALıntı deqLdir
oLms demeyin caLior , Bir Deneyin isterseni

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
