Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kulübede oturmayı sevmiyor!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sonix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 323

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Fenerbahçe'nin Everton'dan kiraladığı son transferi Joseph Yobo, sarı lacivertli takıma oynayacağı için geldiğini söyledi ve “Kulübede oturup para kazanmaktan nefret ediyorum” dedi.

Nijerya Milli Takımı'nda görev aldıktan sonra ailesiyle birlikte dün İstanbul'a gelen Yobo, Everton'dan uzaklaştırıldığına dair haberleri de reddetti.

Tecrübeli savunma oyuncusu, “Fenerbahçe'ye sürekli oynayabileceğim için transfer oldum. Ben bir savaşçıyım. Profesyonel futbolcu olarak, top oynayacak formda olduğum sürece sahada olmak istiyorum. Everton'da hocam David Moyes ile konuştum. Gitmek istediğimi söyledim ve anlayışla karşıladı. Benim başka yerde futbol hayatımı sürdürmem iki taraf için de en doğrusuydu” dedi.


Benm Yorumum Helal Olsun
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst