HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
CeLtiCs adlı üyeden alıntı
Alıntı:
admin adlı üyeden alıntı
Alıntı:
CeLtiCs adlı üyeden alıntı
Lütfen ilgilenir misiniz her defasında bizim köyün bugda kalması bi tesadüf mü sizce? Köy 2 günde 1 bugda kalıyor ve açılması zaman alıyor bi çoğumuz soğuduk sıkıldık artık lütfen rica etsem kırmızıların bugunun açılmasıyla ilgilenir misiniz ? Cidden sıkıcı olmaya başladı artık ....
şuanda kırmızılarda genel br bug yokki ?
nasıl yok ya oyunu takip ettginizden eminmisniz siz kırmızıların ch1 dede ch2 dede 1. köye girelemiyor orda kalanların hepsi bugda :S
kırmızılardaki charıma girebiliyorum ? oyunda normal online sayısı seviyesinde devam ediyor ? demiş sevgili adminimiz şimdi kırmızı sarı mavi farketmez kırmızıların 1.köyünün ch1 dede ch2 dede bugda olgunu bilen herkesten yorum bekliyorum resmen insanlarla dalga geçiyoarlar olcak iş değil:S
Alıntı:
admin adlı üyeden alıntı
Alıntı:
CeLtiCs adlı üyeden alıntı
Lütfen ilgilenir misiniz her defasında bizim köyün bugda kalması bi tesadüf mü sizce? Köy 2 günde 1 bugda kalıyor ve açılması zaman alıyor bi çoğumuz soğuduk sıkıldık artık lütfen rica etsem kırmızıların bugunun açılmasıyla ilgilenir misiniz ? Cidden sıkıcı olmaya başladı artık ....
şuanda kırmızılarda genel br bug yokki ?
nasıl yok ya oyunu takip ettginizden eminmisniz siz kırmızıların ch1 dede ch2 dede 1. köye girelemiyor orda kalanların hepsi bugda :S
kırmızılardaki charıma girebiliyorum ? oyunda normal online sayısı seviyesinde devam ediyor ? demiş sevgili adminimiz şimdi kırmızı sarı mavi farketmez kırmızıların 1.köyünün ch1 dede ch2 dede bugda olgunu bilen herkesten yorum bekliyorum resmen insanlarla dalga geçiyoarlar olcak iş değil:S
bir karışıklık vardır ilgelinirler. Loncamın hepsi (harrypotter,cikulata ve ben harici) bugda 

evet bende bugtayım ve hala açılmamış
IIxEbruLixII) Can bu arada çok iyimsersin 3 gündür açılmadı çarlar nasıl ilgi bu böyle 
IIxEbruLixII) Can bu arada çok iyimsersin 3 gündür açılmadı çarlar nasıl ilgi bu böyle 
Son düzenleme:
evet bende bugtayım ve hala açılmamışIIxEbruLixII) Can bu arada çok iyimsersin 3 gündür açılmadı çarlar nasıl ilgi bu böyle
![]()
Ezgii üst üste yediğim bugların üstüne bide 6 gün bug yiyince bünye alışyo . Yakında sende alışırsın dert etme

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
