Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Temel Silah Kılavuzu

admin

Admin
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Admin
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
34,509
Beğeniler
13,558
Yaş
31
MmoLira
672
DevLira
0
#1
Bu başlık altında gilahların temel özelliklerinin neler olduğunu araştırıp öğrendiğim kadar sizlerle paylaşacağım.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg527.imageshack.us%2Fimg527%2F46%2Fgelismis.jpg&hash=6c8313135cc689991794b2e0803dc258

Tip: Genel bilgi amaçlı silahın türü
Gear Tipi: Hangi tür gemilerin bu silahı kullanabileceği
Gerekli olan Level: Silahı kullanabilmek için sahip olmamız gereken level
Saldırı Gücü:1. parantez içi; Silahın herbir mermisinin en düşük ve en yüksek verebildiği hasar 2. parantez içi
(Ateşleme sayısı X Bir ateşlemede atılan mermi sayısı)
Hasar / Saniye : Silahın bir ateşlemede attığı mermi sayısının, en düşük ve en yüksek beher mermi hasar değerlerin ayrı ayrı çarpılıp, silahın tekrar saldırı zamanına bölünmesi ie elde edilen saniye başına ortalama verebileceği hasar.
Olasılık: Silahın hedefi; karavana olmadan, isabet edebilme olasılığı
Menzil: Silahın roketinin kat edebileceği en uzun takip mesafesi bu mesafeyi kateden roket hiçbir yere çarpmamışsa patlayarak yok olur.
Tekrar Saldırı Zamanı: Silahın kaç saniye aralıklarla ard arda ateşlenebildiği.
Geçerli açı: Gelişmiş radarın hedefi kilitleyebilme açısı.
Hız: Merminin yol katetme hızı.
İndüksiyon Açısı: Roketlerin hedef takibi esnasında dönebileceği maksimum açı. Bu açı büyüdükçe takip özelliği artar, düşük olursa hedefin ani manevralarında roket hedefi takibi bırakır.
Patlama Yarıçapı: Roketin hedefe çarpmadan da sahip olduğu patlama yarıçapı içine giren hedefi algılamasıyla patlayarak hasar verebildiği mesafe yarıçapı.
Ağırlık: Silahın ağırlığı, Yakıt puanı ile elde edilen taşıma kapasitesinden kullanır.
Dükkan Ücreti: Şehirdeki dükkanlara satabileceğiniz fiyat.
İşlem: Satılabir,silinebilir,depolanabilir olup olmadığı bilgisi.


Şimdi Bu resimdeki silah üzerinden diğer birkaç bilgi vereyim:

Silah Adı: Silahın türüne ve leveline göre sabit isimnlerdir bu silahın adı Ok Uzanışı dır 67 lvl okların genel adıdır.
Silah öneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta Dondurucu önektir.
Silah Soneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta (Ayna) sonektir.
Efekt: Silaha kredi ile eşya dükkanından alınıp eklenebilen sadece görse,l artı özellik vermeyen efektlerdir bu silahta [Yıldırım] efekti basılmıştır.
Yükseltim: Silaha oyuncu tarafından tercihine bağlı kartlar yolu ile extra değer kazandırma işlemidir. Bu silaha 7 yükseltim yapılmıştır. oyuncunun yaptığı yükseltimler sarı renkli olarak görünür. Global serverlarda oynamış arkadaşlar buna chat ortamında "Enchant" tabirini kullanabilir ve mesela bu silaha kısaca 7 yükseltim anlamına gelen "e7" (enchant 7- yedi yükseltimli) tabirini kullanabilirler. Yükseltimlerin tümünde ilk 5 yükseltimde silahın yanma riski yoktur. 6. yükseltimden itibaren silahın yükseltim başarısızlığı olasılığı başlar ve yükseltim arttırıldıkça başarısızlık şansı artar.
Temiz Silah: Ön ve Son ek şans kartı basılmamış silaha verilen ad.
Super Gamble - P-S Kart : Oyunda eşya dükkanından satın alınabilen ön ve son ek kartları bu kartlar oyun da satılan şans kartlarından daha iyi artırımlar elde etmek için kullanılır.
Bonus: Yine global oyuncularının kullandığı silaha ön ve son ek şans kartlerı ile kazandırılmış artı değerler.

Standart Silah

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg297.imageshack.us%2Fimg297%2F2548%2Fstandart.jpg&hash=1a677f3df5f1cbcdcd2dae7df10ef6a3


Standart silahın gelişmiş silahtan farklı bir kaç özelliğini açıklamaya çalışayım

Menzil: Silahın mermilerinin hedefe isabet edebilme olasılığının başladığı mesafe.
Isınma Zamanı: Standart silahı sürekli atelşediğinizde silahın ısınarak soğuma evresine gireceği toplam süre. Isınmış silah soğuyana kadar ateşlenemez !!
 
Üst