HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar İzmitmt2 adlı serverimiz açılıcaktır.
*Droplar 1000'dir.
*Başlangıç 75'dir.
*Para ve P NPCsi vardır.
*Sınır 127 lvl'dir.
*120 lvl silahları epicde dönüşüyorlar.
*Yeni binekler aktif.Ve kullanım süreleri sınırsızdır.
*Çelikler satılıyor.Çelikler kraliyete, kraliyette imparator zırhına dönüşüyor.
*GM alımı vardır.1 kişi alınacaktır.
*Server şuan offline 1 hafta sonra online olucaktır.
*Kayıt elden verilecektir.
Kayıt ve Gm Alımı İçin:admin@izmitmt2.org
İtem-Satısı İçin:kenshi@izmitmt2.org
TAKIM:
[TL]JusT4FunN
[TL]DarKPaiN
[TL]Kenshi {BeN}
[GM]Gelicek
[GM]Gelicek
1 [GM] daha alınacaktır.
---------------------------------------------------------------------------turkmmo
__________________
*Droplar 1000'dir.
*Başlangıç 75'dir.
*Para ve P NPCsi vardır.
*Sınır 127 lvl'dir.
*120 lvl silahları epicde dönüşüyorlar.
*Yeni binekler aktif.Ve kullanım süreleri sınırsızdır.
*Çelikler satılıyor.Çelikler kraliyete, kraliyette imparator zırhına dönüşüyor.
*GM alımı vardır.1 kişi alınacaktır.
*Server şuan offline 1 hafta sonra online olucaktır.
*Kayıt elden verilecektir.
Kayıt ve Gm Alımı İçin:admin@izmitmt2.org
İtem-Satısı İçin:kenshi@izmitmt2.org
TAKIM:
[TL]JusT4FunN
[TL]DarKPaiN
[TL]Kenshi {BeN}
[GM]Gelicek
[GM]Gelicek
1 [GM] daha alınacaktır.
---------------------------------------------------------------------------turkmmo
__________________
ekledm kardesim konusalim 18 yasindayim. 3 GMLIK YAPTIM KENDI SABIT-IP SERVERIMI KURDUM AMA 3 GM OLDUGUM SERVER UZUN SURELIYDI YANI TECRUBELIYIM.
ax1cocuq_aykut@hot..
ax1cocuq_aykut@hot..
Gm Olurum Suana Denk 3 Hamachi 1 Vps Serverda GM Lık Yaptim. (Abartmıyorum)
Kişisel Bilgilerim;
Adim:Samet KIRKAYA
Yas: 17
Kendi Serverimi Kurdum . (Hamachi) Ancak Kapttim .Serveri Arkadas Team Wırer İle Kurdu.
Neden GM olmak istiyorum CuNku Metin2 Sevdğim Bir Oyun We Bu oyundan Zevk Aliyorum . Zaten Bırseyi Yönetmeyi Cok Severim Ve GM Lık tam bana göre .Ve Kendime olan Özgüvenim SONSUZ .
İletisim icin : s a m e t_2 8 3 4 @ h o t m a i l . c o m
Bosluklari Silerseniz Seviniirm
Kişisel Bilgilerim;
Adim:Samet KIRKAYA
Yas: 17
Kendi Serverimi Kurdum . (Hamachi) Ancak Kapttim .Serveri Arkadas Team Wırer İle Kurdu.
Neden GM olmak istiyorum CuNku Metin2 Sevdğim Bir Oyun We Bu oyundan Zevk Aliyorum . Zaten Bırseyi Yönetmeyi Cok Severim Ve GM Lık tam bana göre .Ve Kendime olan Özgüvenim SONSUZ .
İletisim icin : s a m e t_2 8 3 4 @ h o t m a i l . c o m
Bosluklari Silerseniz Seviniirm
Adım:Utku RüzqaR
Oyun we Pc biLqiLeri:yaşım 20 istanbuL üniwersitesi pc mühendisLiqi böLümü okuyorum inanmayanLara dipLomamı yoLLayabiLirim..7-8 SenediR BeLqeLi GameMaster im we gerçek metin2 manas serwerında gm Lik yapdım biLen biLir [GM]Shadow du adım ..
Neden Beni SeçmeLisiniz:KesinLikLe beni seçmeniz gerektiğini düşünüyorum çünkü hem akLı başında oLgun biriyim hem biLgiLerim ço..k yüksek hemde kimsede oLmayan tecrübeLerim war inanmayan inanmasın hepsinin kanıdı war ..
Size Nerden uLaşabiLirim:utku.ruzgar@hotmail.com
Oyun we Pc biLqiLeri:yaşım 20 istanbuL üniwersitesi pc mühendisLiqi böLümü okuyorum inanmayanLara dipLomamı yoLLayabiLirim..7-8 SenediR BeLqeLi GameMaster im we gerçek metin2 manas serwerında gm Lik yapdım biLen biLir [GM]Shadow du adım ..
Neden Beni SeçmeLisiniz:KesinLikLe beni seçmeniz gerektiğini düşünüyorum çünkü hem akLı başında oLgun biriyim hem biLgiLerim ço..k yüksek hemde kimsede oLmayan tecrübeLerim war inanmayan inanmasın hepsinin kanıdı war ..
Size Nerden uLaşabiLirim:utku.ruzgar@hotmail.com
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 734
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 422
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 225
