HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar..
Birçoğunuz beni tanıyor, (LeoNSa olarak bazıları
) SpreeMt2 yi okulum sebebiyle kapatmıştım..
bu yıl yatılı okicağım için spreemt2 yi açamıyorum ancak pvp server kurmak isteyen arkadaşlara bir teklifim var..
Şimdi şöyle bildiğiniz gibi 14 Gün sonra okullar açılıyor..
Part part anlatiim..
1- Anlaştığım kişi VPS kiralicak (55tl)
2- Ben oyunu kurucam edit ve diğer herşeyi yapıcam.. 400 - 600 kapasite olucak
3- 14 Gün Geliri Ben Alıcam 14 gün Sonra Ben Sadece Sitedeki İsimle Olucam Ondan Sonra Sömestr a Kadar Yokum.. Yani Oyunda Gm Olucam Ama gelir Tamamı Anlaştığımız Arkadaş Alıcak...
4- Seneye Kadar Açık Kalırsa Seneye Yaz Bende Giricem İşe %50 Ortaklık Olucak.. (Gelirde)
Benim Yapıcaklarım , Kazanıcaklarım Ve Şartlarım
1- Oyunu Kurucam Edit Yapıcam..
2- Sunucu Firma Ayarlicam..
3- İlk 14 Gün Tamamen Sorumluluk Bende OLucak !
4- Oyunun İsmi Spree2 OLucak.
Anlaştığımız Kişide OLması Gerekenler, Kazancı
1- Anlaştığımız Kişi Sadece Sunucu Alıcak Zaten Dier 15 Gün Ve Sonra İstediği Kadar Süre Bütün Gelir Onda Kalıcak Katını Çıkarır Zaten..
2- Anlaştığımız Kişi Serverda İlk 14 günden Sonra Çıkıcak Sorunları Düzeltebilicek Bilgiye Sahip OLucak..
Eğer İş Büyürse Kurban Bayramda, Sömestrda 2. Server ı Açabilirsiz.. ( 2. - 3. - 4. )
ANCAK !!! Oyun Yönetimi Kısmında Bana Karışmicak! 14 Gün İçinde !
Birçoğunuz beni tanıyor, (LeoNSa olarak bazıları
) SpreeMt2 yi okulum sebebiyle kapatmıştım..bu yıl yatılı okicağım için spreemt2 yi açamıyorum ancak pvp server kurmak isteyen arkadaşlara bir teklifim var..
Şimdi şöyle bildiğiniz gibi 14 Gün sonra okullar açılıyor..
Part part anlatiim..
1- Anlaştığım kişi VPS kiralicak (55tl)
2- Ben oyunu kurucam edit ve diğer herşeyi yapıcam.. 400 - 600 kapasite olucak
3- 14 Gün Geliri Ben Alıcam 14 gün Sonra Ben Sadece Sitedeki İsimle Olucam Ondan Sonra Sömestr a Kadar Yokum.. Yani Oyunda Gm Olucam Ama gelir Tamamı Anlaştığımız Arkadaş Alıcak...
4- Seneye Kadar Açık Kalırsa Seneye Yaz Bende Giricem İşe %50 Ortaklık Olucak.. (Gelirde)
Benim Yapıcaklarım , Kazanıcaklarım Ve Şartlarım
1- Oyunu Kurucam Edit Yapıcam..
2- Sunucu Firma Ayarlicam..
3- İlk 14 Gün Tamamen Sorumluluk Bende OLucak !
4- Oyunun İsmi Spree2 OLucak.
Anlaştığımız Kişide OLması Gerekenler, Kazancı
1- Anlaştığımız Kişi Sadece Sunucu Alıcak Zaten Dier 15 Gün Ve Sonra İstediği Kadar Süre Bütün Gelir Onda Kalıcak Katını Çıkarır Zaten..
2- Anlaştığımız Kişi Serverda İlk 14 günden Sonra Çıkıcak Sorunları Düzeltebilicek Bilgiye Sahip OLucak..
Eğer İş Büyürse Kurban Bayramda, Sömestrda 2. Server ı Açabilirsiz.. ( 2. - 3. - 4. )
ANCAK !!! Oyun Yönetimi Kısmında Bana Karışmicak! 14 Gün İçinde !
Bilader sen bunları RÜYANDA Görürsün ddasdasdadasdsadsadsadsa
manyakmısın
.D.D
adam kiralicak sw yi sen gm olacan birde %50 ortaklık saddsasda
konu kilitleyin salak salak işler
manyakmısın
.D.D adam kiralicak sw yi sen gm olacan birde %50 ortaklık saddsasda
konu kilitleyin salak salak işler
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 317
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 196
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 507
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 570

