HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
eski sw sahiplerinden biriyim EsKiMt2 bilenler vardır hamachi tekrar sw yi kurmak istiyorum fakat bu sefer herşeyin tam olmsını istiyorum lvl npc si vs yapabilen varsa teamviev den kurdurcam sw yi dosyalar hazır msn ekleyin:false_election@hotmail.com
KURANA ADMİN VE EDİT VERCEM
sw uzun ömürlü olcak
:ka24: :ka24: :ka24: :ka24: :ka24: :ka24:
LÜTFEN SW KURMAKTAN PANEL YAPMAKTAN VE NPC YAPMAKTAN aNLAMAYANLAR EKLEMESİNLER....!
:l04: :ka19: :l03:
KURANA ADMİN VE EDİT VERCEM
sw uzun ömürlü olcak
:ka24: :ka24: :ka24: :ka24: :ka24: :ka24:
LÜTFEN SW KURMAKTAN PANEL YAPMAKTAN VE NPC YAPMAKTAN aNLAMAYANLAR EKLEMESİNLER....!
:l04: :ka19: :l03:
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 360
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 214
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 2K
