mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

1.6 Server Açmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ertugrulxmetin2tv
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle Moderatör Arkadaşlarımızın Bu Konuyu Sabite Taşımalarını İstiyorum Çünkü Bu Konu Bunu Hakedior
Dosya;



Arkadaşlar Ben Herşeyi HAzırladım ve rarladım.Sizin yapmanız gereken çok az bişey. rardan çıkan addons klasorunu cstrike klasorunun içine atın.Daha önceden addons klasorunuz varsa silin bunu kopyalayın.
ve geldi klasoru oyuna tanıtmaya.
cstrike klasorunun içinde liblist.gam diye bir dosya vardır.Bu Dosya oyun kurulurken hangı dosyalar kullanılacak ne yapılacak bir nevi yol gosterici dosya..Bizde su an oyunu metamod ile çalıştıracaz.
Alttakı kodu kopyalayın liblist.gam dosyasını notepad ile açıp içindekılerı silin bunu yapıştırın.

game "Counter-Strike"
url_info " "
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
trainmap "tr_1"

Dikkatinizi çekmesi gerekn yer önceden default olarak ;
gamedll "dlls/mp.dll"
böyledir.Yada botlu iste;
gamedll "podbot/bodbot.dll"
bunun gibi biseydir.
herneyse şimdi geldi admin olmaya.
cstrike\addons\amxmodx\configs Klasörüne gidioruz. users.ini dosyasını bulup açıoruz.
ben oraya 1 tane örnek koydum.En alttaa
"isim" "sifre" "abcdefghijklmnopqrstu" "a" ile full yetkili admin olursunuz.
name "isim"
setinfo _pw sifre
bind l "amxmodmenu"
Seklinde konsola bilgileri gireceksiniz.ve Baglanınca adminsiniz zaten.Ben Kendi kullandıgım şekli verdim. l ye basınca menu açılır menu tr dir banlama işlemi fln herşey yaparsınız.
Bot işine gelince
konsola amx_pbmenu yazarsanız bot atma menusu gelır. bunuda bind k "amx_pbmenu" olarak k ya atayabilirsiniz.

Son Olarak'ta Ark'lerinizin Girmesi için Bu link'teki İpYi onlara Verin Girsinler
biggrin.gif

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst