HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar şimdi şöyle 1 düşüncem var..
Pc formatlayıp ( Şu an XP ) vista yülemek istiyorum..
Format atıp , vista ve vista driverlerini yüklesem düzgün bir vista performansı alabilirmiyim sizce ?
ve bu şekilde vista kurarsam XP'ye göre + ve - Leri nelerdir.?
Oyunlarda bana herhangi bir zararı olurmu ?
Bunlarda bana yardmcı olabilirseniz sevinirim
Pc formatlayıp ( Şu an XP ) vista yülemek istiyorum..
Format atıp , vista ve vista driverlerini yüklesem düzgün bir vista performansı alabilirmiyim sizce ?
ve bu şekilde vista kurarsam XP'ye göre + ve - Leri nelerdir.?
Oyunlarda bana herhangi bir zararı olurmu ?
Bunlarda bana yardmcı olabilirseniz sevinirim

