HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
*"X'e değer verip Y'yi bulacağına bana değer ver AŞK'ı bul"
*Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...
* I can hear you in a whisper,But you can`t even hear me screaming!!
* HêrSêy øLur ßîtêr . YâSânân HêrSêy unutuLur Gîdêr . Sên ûzûLmê SêvgîLîm . ßu GûnLêrdê GêLîr Gê¢êr . .
* katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..
* sözlerin büyük yüreğin küçük !!! yanlışların çok doğruların yok !!!! kendine göre şanslısın bana göre zavallı !!!
* KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!
* Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!
* Vicdanla birlikte, "Şeref" ararım ben sevdiklerimde.. Her zaman doğru değildir elbetseçimlerim.. Zaman gelir "Şerefsizleri" de severim!
* kac qün sürmüş ne farkeder senLe herşey ömre ßedeL warsın herkes ßizi k0nuşsun ßnm 0Ldun ya ßana yeter ..!
* HERKES AYNIYKEN BEN FARKLIYDIM. ŞİMDİ HERKEZ FARKLI OLMAYA ÇALIŞIYOR, BEN YİNE AYNIYIM. BUDA BENİM FARKIM...
* Hayatta Asla Pişman Olmadım..Asla Bir Olay Durumunda Göslerimi Kırpmadım Çünkü; Ben Hep Yalnız KAZANDIM...!
* HER LAFA VERECEK BİR CEVABIM VAR AMA ÖNCE BİR LAFA BAKARIM LAF MI? DİYE SONRA BİRDE SÖYLEYENE BAKARIM ADAMMI? DİYE
* KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN...
* Rekabet Etmeyiz Rekabet Yaratırız... Ona Buna DeğiL Biz Sadece YoLuMuza BaKarız
* Bu gece kendimden geçebilirim,Sokaklarda gezip içebilirim,Sanmayın bi ayyaş bir serseri,Yıllar önceki mazimdeyim
* [̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅]
* herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør¡
* >>>(SEVDINIZIN ISMI)<<< ѕєвєвιмѕιη ѕєη вєηιм!
* B i r S e v d i g i m V a r k i S o r m a y i n B e n o N a D e L i o B E N D E N D E D e L i . . ! !
* 'Sanal Alem İşte daLqasIz denizde herkes KAPTAN!
* Deli Sormuş DeLiye Hiç Sevdiğin Oldumu Diye DeLi GüLmüş DeLiye Ben Niye DeLirdim Diye...!
* Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar
* Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?
* | ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim
* ~²ºº7~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº8~
* ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!
* DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!
* SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!
* [c=39]G[/c][c=4]o[/c][c=45]o[/c][c=39]g[/c][c=3]l[/c][c=4]e[/c]
* bİzİm RekLAmA iHtİyAcImIz YoK TaNıYaN tAnIr tAnImAyAN RaNdEvU aLıR..!!
* Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim!
* Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.
* Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
* BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...
* Her gülen yüzü sanma bahtiyar...Her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı war..
* Okuduğum her romanda bir kahraman oldum...Ama en çok kendi hikâyemde yoruldum...
* KuraMaDiGim CumLéLérin éN AnLamLi NokTaSiSin . .
* Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!
* Aşk bakışmaktan ibaret olsaydı öküz trene aşık olurdu.
* KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!
* bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım
* bilmediğim teknolojiye lazer derim
* -enteresanlardayım. beklerim.
* x şimdi oturup açtı
* potansiyel abaza
* SeNi SeVMeK YaĞMuR ÇiSeSiNe SeNi SeViYoRuM YaZMaK KaDaR GüZeL..
* 300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?
* Bir karne almışım, daha ondan sonra hiç alamadım
* Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım
* Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne /=
* NaRSiSTiM ÇüNKü eN iYiYiM
* kendınızi pahalıya satmaya calısmayın hepınızın ındırımlı gununu bılıyorum
* delikanlılık agız burun kırmakla degıl evıne ekmek goturmekle olur
* FM 2008 oynuyorum istersen rahatsız et !!!? ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.
* Oyle Bi Sarkı Dinlemek İstiyorumki İntihara TesebbüS Ettirsin !
* Kurtar ne olur beni bu hahrolası dibini bile göremediğim boşluktan .!!
* Gel bana çikolata sevgilim, ben seni sev deyince severim, gel atıl kollarıma meleğim, tek dileğim sensin sevgilim
* ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!
* ûzérîmé Gåzété ôrtûn ; µyµyåcågIm ..
* Cumhuriyet Tektir Vatan Tektir Cumhuriyet İçinde Cumhuriyet Kurmaya Çalışan Namerttir.
* Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ
* ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N
* Intıhara meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim vAr
* Sen Benim Kaderime Verilmiş Cennetimin En Degerli Melegisin
* Dün Nefesimdin, ßugün Nefretimsin..
* Özentimiz Olmayın Efendi Olun yada Efendiniz OLaLim!
* KayßoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?
* FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?
* Ben ceketimi kaybetmişim, sen düğme arıyorsun..
* Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿
* Karanlık, bir ışıkla dehşet verir aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında
* Damlasında varsın yağan yağmurun. Düştükçe tenime bir hoş olurum.
* Ya seni sewerek öLeceğim , Yada ßeni sewen ßirinin yanında seni sewmenin ßedeLini ödeyeceğim .
* iNtihar étti ; Hayallérim
* Türk kızlarından sabun yapalım, Rus kızları yıkansın : ))
* qiddiqinDé áLI$Iørµm Sáná.. hi¢1 áLI$hkánLIk bµ kádár qµzéL øLámáz.. áLI$hkánLIkLár. Dáimá kørkµtµr bény.. dµ$µnky bén yá$ámáyá biLé áLI$hkIn déiLim...
* KURAL-1) Ben Herzaman Haklıyımdır KURAL-2) Haklı Olmadığım durumlar olabilir ki doğaldır O zaman KURAL-1) Geçerlidir.
* Herkes bir hayal kurar Efsaneler son noktayı koyaar
* Bunu Yazan Tosun , Okuyana Başarilar Diler
* SeNiN MARKA oLdUğUn YERDE fİyAt ETİKETİNİ bEn KOYARİM
* ßéNCoKaYRıLıKLaRYaSaDıMßuYuZDéNHéR$éYißiTi$iKYaZDı M...
* KéSéCéGi KéDiYi PeTSHoPTaN aLaN éLiT SaTaNiST...
* öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı
* aşk pir sabunsa köpürt beni pakizee...
* halk kahramanı nuri alco
* 14 şubat sevgililer günü bayan elaman alımları başlamıştır..
* öqreNcimisin ??? ders çoKmu sıKıyor ? Bitsin ' bu çiLe ' yaz 7500 'a gönder NAH BİTER meLodisi cebine geLsin.
* Dün yapılan bir operasyonla Ajda Pekkan`ın alnı sonunda ensesine ulaştı.
* Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
* Sıradaki MSN nicki tüm sevenlere ve mahmudiye'de askerliğini yapan muzaffere gelsin
* 50 bin buldum Allahıma benimdir.
* tavlaya ikinci aranıyor
* вєи ѕєи∂єи αѕк ∂ιℓєимєк ιçιи ∂єgιℓ ѕαиα αѕкι ögяєтмєк ιçιи уαѕιуσяυм...
*-£ski Foto' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!
* HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı
* geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
* Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum…
* UsLu 1 Çocuq OlursaN PeLki 1 Gün Şirinleri biLe görebiLisn
* NefretLe DoluyuM..!
* Şeytana tapmam imkansız çünkü Şeytan yok.Eğer olsaydı o bana tapardı.Çünkü ben ondan daha iyiyim...
*Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...
* I can hear you in a whisper,But you can`t even hear me screaming!!
* HêrSêy øLur ßîtêr . YâSânân HêrSêy unutuLur Gîdêr . Sên ûzûLmê SêvgîLîm . ßu GûnLêrdê GêLîr Gê¢êr . .
* katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..
* sözlerin büyük yüreğin küçük !!! yanlışların çok doğruların yok !!!! kendine göre şanslısın bana göre zavallı !!!
* KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!
* Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!
* Vicdanla birlikte, "Şeref" ararım ben sevdiklerimde.. Her zaman doğru değildir elbetseçimlerim.. Zaman gelir "Şerefsizleri" de severim!
* kac qün sürmüş ne farkeder senLe herşey ömre ßedeL warsın herkes ßizi k0nuşsun ßnm 0Ldun ya ßana yeter ..!
* HERKES AYNIYKEN BEN FARKLIYDIM. ŞİMDİ HERKEZ FARKLI OLMAYA ÇALIŞIYOR, BEN YİNE AYNIYIM. BUDA BENİM FARKIM...
* Hayatta Asla Pişman Olmadım..Asla Bir Olay Durumunda Göslerimi Kırpmadım Çünkü; Ben Hep Yalnız KAZANDIM...!
* HER LAFA VERECEK BİR CEVABIM VAR AMA ÖNCE BİR LAFA BAKARIM LAF MI? DİYE SONRA BİRDE SÖYLEYENE BAKARIM ADAMMI? DİYE
* KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN...
* Rekabet Etmeyiz Rekabet Yaratırız... Ona Buna DeğiL Biz Sadece YoLuMuza BaKarız
* Bu gece kendimden geçebilirim,Sokaklarda gezip içebilirim,Sanmayın bi ayyaş bir serseri,Yıllar önceki mazimdeyim
* [̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅]
* herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør¡
* >>>(SEVDINIZIN ISMI)<<< ѕєвєвιмѕιη ѕєη вєηιм!
* B i r S e v d i g i m V a r k i S o r m a y i n B e n o N a D e L i o B E N D E N D E D e L i . . ! !
* 'Sanal Alem İşte daLqasIz denizde herkes KAPTAN!
* Deli Sormuş DeLiye Hiç Sevdiğin Oldumu Diye DeLi GüLmüş DeLiye Ben Niye DeLirdim Diye...!
* Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar
* Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?
* | ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim
* ~²ºº7~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº8~
* ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!
* DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!
* SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!
* [c=39]G[/c][c=4]o[/c][c=45]o[/c][c=39]g[/c][c=3]l[/c][c=4]e[/c]
* bİzİm RekLAmA iHtİyAcImIz YoK TaNıYaN tAnIr tAnImAyAN RaNdEvU aLıR..!!
* Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim!
* Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.
* Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
* BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...
* Her gülen yüzü sanma bahtiyar...Her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı war..
* Okuduğum her romanda bir kahraman oldum...Ama en çok kendi hikâyemde yoruldum...
* KuraMaDiGim CumLéLérin éN AnLamLi NokTaSiSin . .
* Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!
* Aşk bakışmaktan ibaret olsaydı öküz trene aşık olurdu.
* KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!
* bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım
* bilmediğim teknolojiye lazer derim
* -enteresanlardayım. beklerim.
* x şimdi oturup açtı
* potansiyel abaza
* SeNi SeVMeK YaĞMuR ÇiSeSiNe SeNi SeViYoRuM YaZMaK KaDaR GüZeL..
* 300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?
* Bir karne almışım, daha ondan sonra hiç alamadım
* Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım
* Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne /=
* NaRSiSTiM ÇüNKü eN iYiYiM
* kendınızi pahalıya satmaya calısmayın hepınızın ındırımlı gununu bılıyorum
* delikanlılık agız burun kırmakla degıl evıne ekmek goturmekle olur
* FM 2008 oynuyorum istersen rahatsız et !!!? ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.
* Oyle Bi Sarkı Dinlemek İstiyorumki İntihara TesebbüS Ettirsin !
* Kurtar ne olur beni bu hahrolası dibini bile göremediğim boşluktan .!!
* Gel bana çikolata sevgilim, ben seni sev deyince severim, gel atıl kollarıma meleğim, tek dileğim sensin sevgilim
* ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!
* ûzérîmé Gåzété ôrtûn ; µyµyåcågIm ..
* Cumhuriyet Tektir Vatan Tektir Cumhuriyet İçinde Cumhuriyet Kurmaya Çalışan Namerttir.
* Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ
* ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N
* Intıhara meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim vAr
* Sen Benim Kaderime Verilmiş Cennetimin En Degerli Melegisin
* Dün Nefesimdin, ßugün Nefretimsin..
* Özentimiz Olmayın Efendi Olun yada Efendiniz OLaLim!
* KayßoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?
* FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?
* Ben ceketimi kaybetmişim, sen düğme arıyorsun..
* Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿
* Karanlık, bir ışıkla dehşet verir aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında
* Damlasında varsın yağan yağmurun. Düştükçe tenime bir hoş olurum.
* Ya seni sewerek öLeceğim , Yada ßeni sewen ßirinin yanında seni sewmenin ßedeLini ödeyeceğim .
* iNtihar étti ; Hayallérim
* Türk kızlarından sabun yapalım, Rus kızları yıkansın : ))
* qiddiqinDé áLI$Iørµm Sáná.. hi¢1 áLI$hkánLIk bµ kádár qµzéL øLámáz.. áLI$hkánLIkLár. Dáimá kørkµtµr bény.. dµ$µnky bén yá$ámáyá biLé áLI$hkIn déiLim...
* KURAL-1) Ben Herzaman Haklıyımdır KURAL-2) Haklı Olmadığım durumlar olabilir ki doğaldır O zaman KURAL-1) Geçerlidir.
* Herkes bir hayal kurar Efsaneler son noktayı koyaar
* Bunu Yazan Tosun , Okuyana Başarilar Diler
* SeNiN MARKA oLdUğUn YERDE fİyAt ETİKETİNİ bEn KOYARİM
* ßéNCoKaYRıLıKLaRYaSaDıMßuYuZDéNHéR$éYißiTi$iKYaZDı M...
* KéSéCéGi KéDiYi PeTSHoPTaN aLaN éLiT SaTaNiST...
* öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı
* aşk pir sabunsa köpürt beni pakizee...
* halk kahramanı nuri alco
* 14 şubat sevgililer günü bayan elaman alımları başlamıştır..
* öqreNcimisin ??? ders çoKmu sıKıyor ? Bitsin ' bu çiLe ' yaz 7500 'a gönder NAH BİTER meLodisi cebine geLsin.
* Dün yapılan bir operasyonla Ajda Pekkan`ın alnı sonunda ensesine ulaştı.
* Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
* Sıradaki MSN nicki tüm sevenlere ve mahmudiye'de askerliğini yapan muzaffere gelsin
* 50 bin buldum Allahıma benimdir.
* tavlaya ikinci aranıyor
* вєи ѕєи∂єи αѕк ∂ιℓєимєк ιçιи ∂єgιℓ ѕαиα αѕкι ögяєтмєк ιçιи уαѕιуσяυм...
*-£ski Foto' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!
* HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı
* geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
* Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum…
* UsLu 1 Çocuq OlursaN PeLki 1 Gün Şirinleri biLe görebiLisn
* NefretLe DoluyuM..!
* Şeytana tapmam imkansız çünkü Şeytan yok.Eğer olsaydı o bana tapardı.Çünkü ben ondan daha iyiyim...
