berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kendi Arşivim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 196

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

*"X'e değer verip Y'yi bulacağına bana değer ver AŞK'ı bul"

*Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...

* I can hear you in a whisper,But you can`t even hear me screaming!!

* HêrSêy øLur ßîtêr . YâSânân HêrSêy unutuLur Gîdêr . Sên ûzûLmê SêvgîLîm . ßu GûnLêrdê GêLîr Gê¢êr . .

* katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

* sözlerin büyük yüreğin küçük !!! yanlışların çok doğruların yok !!!! kendine göre şanslısın bana göre zavallı !!!

* KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

* Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!

* Vicdanla birlikte, "Şeref" ararım ben sevdiklerimde.. Her zaman doğru değildir elbetseçimlerim.. Zaman gelir "Şerefsizleri" de severim!

* kac qün sürmüş ne farkeder senLe herşey ömre ßedeL warsın herkes ßizi k0nuşsun ßnm 0Ldun ya ßana yeter ..!

* HERKES AYNIYKEN BEN FARKLIYDIM. ŞİMDİ HERKEZ FARKLI OLMAYA ÇALIŞIYOR, BEN YİNE AYNIYIM. BUDA BENİM FARKIM...

* Hayatta Asla Pişman Olmadım..Asla Bir Olay Durumunda Göslerimi Kırpmadım Çünkü; Ben Hep Yalnız KAZANDIM...!

* HER LAFA VERECEK BİR CEVABIM VAR AMA ÖNCE BİR LAFA BAKARIM LAF MI? DİYE SONRA BİRDE SÖYLEYENE BAKARIM ADAMMI? DİYE

* KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN...

* Rekabet Etmeyiz Rekabet Yaratırız... Ona Buna DeğiL Biz Sadece YoLuMuza BaKarız

* Bu gece kendimden geçebilirim,Sokaklarda gezip içebilirim,Sanmayın bi ayyaş bir serseri,Yıllar önceki mazimdeyim


* [̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅][̲̅?̲̅]

* herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør¡

* >>>(SEVDINIZIN ISMI)<<< &#1109;&#1108;&#1074;&#1108;&#1074;&#953;&#1084;&#1109;&#953;&#951; &#1109;&#1108;&#951; &#1074;&#1108;&#951;&#953;&#1084;!

* B i r S e v d i g i m V a r k i S o r m a y i n B e n o N a D e L i o B E N D E N D E D e L i . . ! !

* 'Sanal Alem İşte daLqasIz denizde herkes KAPTAN!

* Deli Sormuş DeLiye Hiç Sevdiğin Oldumu Diye DeLi GüLmüş DeLiye Ben Niye DeLirdim Diye...!

* Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

* Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

* | ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

* ~²ºº7~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº8~

* ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!

* DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!

* SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!

* [c=39]G[/c][c=4]o[/c][c=45]o[/c][c=39]g[/c][c=3]l[/c][c=4]e[/c]

* bİzİm RekLAmA iHtİyAcImIz YoK TaNıYaN tAnIr tAnImAyAN RaNdEvU aLıR..!!

* Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim!

* Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.

* Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

* BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...

* Her gülen yüzü sanma bahtiyar...Her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı war..

* Okuduğum her romanda bir kahraman oldum...Ama en çok kendi hikâyemde yoruldum...

* KuraMaDiGim CumLéLérin éN AnLamLi NokTaSiSin . .

* Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

* Aşk bakışmaktan ibaret olsaydı öküz trene aşık olurdu.

* KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!

* bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım

* bilmediğim teknolojiye lazer derim

* -enteresanlardayım. beklerim.

* x şimdi oturup açtı

* potansiyel abaza

* SeNi SeVMeK YaĞMuR ÇiSeSiNe SeNi SeViYoRuM YaZMaK KaDaR GüZeL..

* 300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?

* Bir karne almışım, daha ondan sonra hiç alamadım

* Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım

* Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne /=

* NaRSiSTiM ÇüNKü eN iYiYiM

* kendınızi pahalıya satmaya calısmayın hepınızın ındırımlı gununu bılıyorum

* delikanlılık agız burun kırmakla degıl evıne ekmek goturmekle olur

* FM 2008 oynuyorum istersen rahatsız et !!!? ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

* Oyle Bi Sarkı Dinlemek İstiyorumki İntihara TesebbüS Ettirsin !

* Kurtar ne olur beni bu hahrolası dibini bile göremediğim boşluktan .!!

* Gel bana çikolata sevgilim, ben seni sev deyince severim, gel atıl kollarıma meleğim, tek dileğim sensin sevgilim

* &#1080;&#1077; $&#1077;&#954;&#1110;l &#1110;&#1089;&#1110;&#1080; &#969;&#1077;&#1075;&#1077;&#1080;l&#1077; &#1080;&#1077;de &#969;&#1077;&#1075;&#1077;&#1080; &#1110;&#1089;&#1110;&#1080; $&#1077;&#954;&#1110;lde&#1080; $&#1077;&#954;&#1110;le q&#1110;&#1075;&#1077;&#1080;le &#1110;$&#1110;&#1084; &#1086;l&#1084;&#945;z..!

* ûzérîmé Gåzété ôrtûn ; µyµyåcågIm ..

* Cumhuriyet Tektir Vatan Tektir Cumhuriyet İçinde Cumhuriyet Kurmaya Çalışan Namerttir.

* Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ

* ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N

* Intıhara meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim vAr

* Sen Benim Kaderime Verilmiş Cennetimin En Degerli Melegisin

* Dün Nefesimdin, ßugün Nefretimsin..

* Özentimiz Olmayın Efendi Olun yada Efendiniz OLaLim!

* KayßoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?

* FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?

* Ben ceketimi kaybetmişim, sen düğme arıyorsun..

* Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿

* Karanlık, bir ışıkla dehşet verir aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında

* Damlasında varsın yağan yağmurun. Düştükçe tenime bir hoş olurum.

* Ya seni sewerek öLeceğim , Yada ßeni sewen ßirinin yanında seni sewmenin ßedeLini ödeyeceğim .

* iNtihar étti ; Hayallérim

* Türk kızlarından sabun yapalım, Rus kızları yıkansın : ))

* qiddiqinDé áLI$Iørµm Sáná.. hi¢1 áLI$hkánLIk bµ kádár qµzéL øLámáz.. áLI$hkánLIkLár. Dáimá kørkµtµr bény.. dµ$µnky bén yá$ámáyá biLé áLI$hkIn déiLim...

* KURAL-1) Ben Herzaman Haklıyımdır KURAL-2) Haklı Olmadığım durumlar olabilir ki doğaldır O zaman KURAL-1) Geçerlidir.

* Herkes bir hayal kurar Efsaneler son noktayı koyaar

* Bunu Yazan Tosun , Okuyana Başarilar Diler

* SeNiN MARKA oLdUğUn YERDE fİyAt ETİKETİNİ bEn KOYARİM

* ßéNCoKaYRıLıKLaRYaSaDıMßuYuZDéNHéR$éYißiTi$iKYaZDı M...

* KéSéCéGi KéDiYi PeTSHoPTaN aLaN éLiT SaTaNiST...

* öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı

* aşk pir sabunsa köpürt beni pakizee...

* halk kahramanı nuri alco

* 14 şubat sevgililer günü bayan elaman alımları başlamıştır..

* öqreNcimisin ??? ders çoKmu sıKıyor ? Bitsin ' bu çiLe ' yaz 7500 'a gönder NAH BİTER meLodisi cebine geLsin.

* Dün yapılan bir operasyonla Ajda Pekkan`ın alnı sonunda ensesine ulaştı.

* Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

* Sıradaki MSN nicki tüm sevenlere ve mahmudiye'de askerliğini yapan muzaffere gelsin

* 50 bin buldum Allahıma benimdir.

* tavlaya ikinci aranıyor

* &#1074;&#1108;&#1080; &#1109;&#1108;&#1080;&#8706;&#1108;&#1080; &#945;&#1109;&#1082; &#8706;&#953;&#8467;&#1108;&#1080;&#1084;&#1108;&#1082; &#953;ç&#953;&#1080; &#8706;&#1108;g&#953;&#8467; &#1109;&#945;&#1080;&#945; &#945;&#1109;&#1082;&#953; ög&#1103;&#1108;&#1090;&#1084;&#1108;&#1082; &#953;ç&#953;&#1080; &#1091;&#945;&#1109;&#953;&#1091;&#963;&#1103;&#965;&#1084;...

*-£ski Foto' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

* HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq&#8224;a qezeMeDı

* geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

* Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum&#8230;

* UsLu 1 Çocuq OlursaN PeLki 1 Gün Şirinleri biLe görebiLisn

* NefretLe DoluyuM..!

* Şeytana tapmam imkansız çünkü Şeytan yok.Eğer olsaydı o bana tapardı.Çünkü ben ondan daha iyiyim...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst