Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Bilgisayardan arkadaşlar nolur bakın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dadas37
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 388

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle herkese merhabalar ,
ben daha fazla uzatmadan lafa geçeyim .
Arkadaşlar ben bu bilgisayarımda hep VİSTA yı kullanıyordum .
Fakat PC aylık bakım nedenıyle format attırdım ve format sonrası WINDOWS 7 yi yükledim
Şimdi asıl sorum şu ; arkadaşlar ben İNTERNET OLARAK KABLOSUZ USB ADAPTOR KULLANIYORUM yani evimde ADSL yok KOMSUDAN CEKIYORUM NETİ
Şimdi ben VİSTA kullanırken internetım 54 Mb /sn idi
Ve WINDOWS 7 yi yükledikten sonra 1 Mb / sn ye düştü ve haliyle
M2-tr ye bile girmior bunun sebebi nedir

Yardımcı olursanız sevınırım :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst