mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kendi Adınla Başlayan Bir Rep Yap

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kurnazbey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

beenim adım ata,binerim ata,kızları atarım yatağa,yavşağa vurarım ağlata ağlata

beyler lütfen bu yüzden beni banlamayın şaka;)
 
1.Rep değil rap
2.Lirik bu
3.4 mısra cok az :D
Hadi kolay gelsin


Duymadığımı sölüyomuşsun,Herkes beni soruyormuş sana?
Unuttuğunu sölüyomuşsun,Beni ne zaman hatirlıcaksın ha?
Uydurma, nerden biliyosun?Bu yf eskisi gibi değişmedi ki, hala
Ne saçmalıyosun?Diyorlar ya bana,Bu benim adım yf heR zaman yanında,
Hafife alıyorlarmış beni,Karabük Street Life ölmedi ama!
Kafalı sayfa kalfa tayfa hepsi sensin orada,
Efeli çetenin kefeni cebimde girmek ister bizim mekana,
Mekanımız mahsen olur sizin gibi angutlara,

Hayallerimi yıkmaktasınız dikkat edin üstünüze göçmesin,
Kaderimiz aynı bizim, geçen sene de gene bu MC seni geçmesin,
Bakın gün batıyor evinze gidin kurtlar sizi yemesin,
Bakın gün doğuyor evinize gidin kurtlarınızı dökmeyin,
Kırık kalemim, ucu kırık, kıçı kırık bu kalbin,
Kafiyesi bile kırık,
kırılmayan sözlerin,
tek bi ben,(Yeah)
EEEEEE-Benim pardon (Hop)eben değilim,ben benim,
seni de ekmek arası yerim,
S*kerim lan kerim kendini MC sananları,
Dökerim, sütünüzü için, A Capella zamanı,

YF



Önceden yazmıştım, Gangsta Rap her zaman....
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst