HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaŞlar ÇoĞu kİŞİde gÖrdÜm.. Z8gamese dİyelİm cerberosss İsmİyle gİrİyor ama oyundakİ İsmİ baŞka bİŞey.. Bunu nasil yapiyorsunuz..
Üstelİk gÖrdÜĞÜm kİŞİlerde de zp yok.. Yanİ zp İle yapmiŞ olamazlar..
Üstelİk gÖrdÜĞÜm kİŞİlerde de zp yok.. Yanİ zp İle yapmiŞ olamazlar..
Benimde oyundaki adım o0zzy ama bende siteye giriş yaparken başka kullanıcı
adı yazıyorum bunda anormal bişey yok ki ? Kayıt olurken diyelim Aliveli diye
kayıt oldun. Oyunu ilk açtığında sana karakterine vermek istediğin adı sorar
oraya Hasanhuseyin yazarsan, giriş yaparken başka bir ismin, oyunda ikende
başka bir ismin olmuş olur bilmem anlatabildim mi
adı yazıyorum bunda anormal bişey yok ki ? Kayıt olurken diyelim Aliveli diye
kayıt oldun. Oyunu ilk açtığında sana karakterine vermek istediğin adı sorar
oraya Hasanhuseyin yazarsan, giriş yaparken başka bir ismin, oyunda ikende
başka bir ismin olmuş olur bilmem anlatabildim mi

hmm anladim.. Pekİ İstedİĞİmİzİ yazabİlİr mİyİz..
Yanİ *_? Gİbİ karakterlerİ kullanabİlİr mİyİz??
Yanİ *_? Gİbİ karakterlerİ kullanabİlİr mİyİz??
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 90
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 66
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 49
