HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben LosTSouL27 sarı krallıkta Lonca açmayı düşünüyorum yeterli Destekle beraber Loncayı +80 sura +85 savascı ninja düşünuyorum +75 de Şaman alacagım dostlarımı arkadaslarımı beklerim Baddevil,XGeNon ve Ben Kuracagız kurucu ben olacagım Yeni Loncalarla oyun çok eglenceli olacak ins.Elimizden geldikce bizde bir tat vermeye calıscaz..
Lonca Beklenteilerim: Beni tanıyanlar bilirler hileden küfürden hırsızlıktan nefret ederm ben bunlar olmayacak.. Editli arkadaslarım gelirse savasta avanta saglarlar tabi.. Son istegim Loncaya güvenilebilecek adam gibi dostluk yapabilecegm kisileri alacagım.. smdidedn hayırlı ugurlu olsun..
Lonca Beklenteilerim: Beni tanıyanlar bilirler hileden küfürden hırsızlıktan nefret ederm ben bunlar olmayacak.. Editli arkadaslarım gelirse savasta avanta saglarlar tabi.. Son istegim Loncaya güvenilebilecek adam gibi dostluk yapabilecegm kisileri alacagım.. smdidedn hayırlı ugurlu olsun..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
