HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar forumu uzun süredir takip ediyorum ama mesaj yazmam pek . Önce herkeze selamlar .
Bu pazar oks derdi bitiyor ve knight online için uzun bir yaz tatili başlıyor.Önümüzdeki hafta kaldığım yerden devam ediyorum
Şuan 2 , en fazla 3 gb için param var ve birde premium parası tabi...
Edana da iyi bir ardream asas ı için olmazsa olmaz itemleri 200-300 M ile karşılayabilir , item bakımından sağlam bir char yapabilirmiyim ? Kasma rahatlığı açısından şuan için char Archer ama 55 den sonra Assasin e mutlaka dönücem Bunu göz önünde bulundurmak gerekli. Bir problem daha var . Bu gb lerle charı 55+ yapana dek sağlam unique bir bow mu (Eagle's Eye vs.) alayım yoksa fazla para harcamadan şimdiden +8 cleaver vs dizmelimiyim ? Her türlü yardım öneri vs. yorumlarınızı bekliyorum .
Teşekkürler
Edit : Forumda ana başlığı böyle olan birçok konu gördüm ama benim problemim (archer a mı asas a mı para döksem meselesi) biraz farklı olduğu için umarım "daha önce sorulan sorular" kategorisine girmez topic ..
Tekrar teşekkürler.
Bu pazar oks derdi bitiyor ve knight online için uzun bir yaz tatili başlıyor.Önümüzdeki hafta kaldığım yerden devam ediyorum
Şuan 2 , en fazla 3 gb için param var ve birde premium parası tabi...
Edana da iyi bir ardream asas ı için olmazsa olmaz itemleri 200-300 M ile karşılayabilir , item bakımından sağlam bir char yapabilirmiyim ? Kasma rahatlığı açısından şuan için char Archer ama 55 den sonra Assasin e mutlaka dönücem Bunu göz önünde bulundurmak gerekli. Bir problem daha var . Bu gb lerle charı 55+ yapana dek sağlam unique bir bow mu (Eagle's Eye vs.) alayım yoksa fazla para harcamadan şimdiden +8 cleaver vs dizmelimiyim ? Her türlü yardım öneri vs. yorumlarınızı bekliyorum .
Teşekkürler
Edit : Forumda ana başlığı böyle olan birçok konu gördüm ama benim problemim (archer a mı asas a mı para döksem meselesi) biraz farklı olduğu için umarım "daha önce sorulan sorular" kategorisine girmez topic ..
Tekrar teşekkürler.
