HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Edit item yaptiracagimdan dolayi satıyorum
ComicAze fıyatı 40 tl dir... iletişim.. mertevirgen@msn.com Itemsız verecegım... sadece kralıyetlı... gerısı alan kısıye kalmış.
ComicAze fıyatı 40 tl dir... iletişim.. mertevirgen@msn.com Itemsız verecegım... sadece kralıyetlı... gerısı alan kısıye kalmış.Oyunu Katledenin Çalındı Diye Bırakıyorsan Yanlış Yapıyorsun.. Bu Arada OXxAZAPxXO 'da 1 Tane Mavi Ejderha Katleden Var.. Başka Kimsede Yok Yani Çeviren Kişi Daha Çıkmadı Diye Biliyorum.. Kendi Fikrin Oyunu Bırakıyorsan Reel'de Başarılar Keşke Bizde Bırakabilsek.. Bu Arada SehRiban'ı Sen Mi Oynuyosun ??
Oyunu Katledenin Çalındı Diye Bırakıyorsan Yanlış Yapıyorsun.. Bu Arada OXxAZAPxXO 'da 1 Tane Mavi Ejderha Katleden Var.. Başka Kimsede Yok Yani Çeviren Kişi Daha Çıkmadı Diye Biliyorum.. Kendi Fikrin Oyunu Bırakıyorsan Reel'de Başarılar Keşke Bizde Bırakabilsek.. Bu Arada SehRiban'ı Sen Mi Oynuyosun ??![]()
Gardaaaaşş


oyunu bırakmıyorum şeboya edit yapmam lazım comıcı satıcam
Uyuyan ejder yapmaya hazırlanıyorum bu arada ıns yanmaz.:m08:Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 450
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 507
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 570
