HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Galatasaray maçı inanılmazdı. Cim Bom sanki tur için gole ihtiyacı yokmuş gibi oynadı, pozisyona bile giremedi. Ancak 90 artı 1'de şans yüzümüze güldü, Arda'nın pasında Aydın topu ağlara yolladı. Sevinç sadece 2 dakika sürdü. Yenilen gol tek kelimeyle skandaldı!
Rezalet
Müzesinde Süper Kupa, UEFA?Kupası bulunan Galatasaray, belki de tarihindeki en kötü gecelerden birini dün yaşadı.
Temsilcimiz, kazanmak için hiç bir şey yapmadığı bu çok uzun gecede, maçın uzatma dakikalarında Aydın Yılmazın şans golü ile öne geçti.
Fakat sadece 2 dakika sonra da Batistanın yine garip bir golüyle resmen yıkıldı.
Sarı-Kırmızılı ekip için hayati önem taşıyan karşılaşmada, Rijkaardın yanında, yani yedek kulübesinde Aykut, Lorik Cana, Gökhan Zan, Aydın Yılmaz, Emre Çolak, Serkan Kurtuluş ve Musa Çağıran oturuyordu. Galatasarayda golsüz devam eden maçı çevirmek için sahaya; defansif orta saha oyuncusu Lorik Cana, 2 senedir iki maç üst üste oynamayan Aydın Yılmaz ve A2 takımın yıldızı Emre Çolak girdi.
Şu bir gerçek; Galatasarayın kağıt üzerinde janjanlı ama sahada balon bir kadrosu var.
Galatasaray maç boyunca doğru düzgün pozisyon bulamadı. 71de Kuznatsov kırmızı kart gördü. Bu dakikadan sonra ataklarımız sıklaştı. 90+1. dakikada Aydın Yılmazla golü bulduk. Ancak 90+3de Hakan Baltanın büyük hatasıyla oluşan pozisyonda Fedetskiy topu ağlarla buluşturdu. Golün hemen ardından da tribünlere gittiği için ikinci sarıdan kırmızı kart gördü.
Galatasarayda son yıllarda bir oyuncu ve teknik direktör sirkülasyonu yaşanıyor, futbol takımı kötü yönetiliyor. Başkanın, futbol takımının yönetimini sadece profesyonellere bırakma zamanı geldi de geçiyor. Bu skor başta Başkan Adnan Polat olmak üzere Galatasarayı krize sokacak. Belki de Başkan Polatın söylediği gibi; Galatasarayda tepeden tırnağa değişim zamanı gelmiştir...
Rezalet
Müzesinde Süper Kupa, UEFA?Kupası bulunan Galatasaray, belki de tarihindeki en kötü gecelerden birini dün yaşadı.
Temsilcimiz, kazanmak için hiç bir şey yapmadığı bu çok uzun gecede, maçın uzatma dakikalarında Aydın Yılmazın şans golü ile öne geçti.
Fakat sadece 2 dakika sonra da Batistanın yine garip bir golüyle resmen yıkıldı.
Sarı-Kırmızılı ekip için hayati önem taşıyan karşılaşmada, Rijkaardın yanında, yani yedek kulübesinde Aykut, Lorik Cana, Gökhan Zan, Aydın Yılmaz, Emre Çolak, Serkan Kurtuluş ve Musa Çağıran oturuyordu. Galatasarayda golsüz devam eden maçı çevirmek için sahaya; defansif orta saha oyuncusu Lorik Cana, 2 senedir iki maç üst üste oynamayan Aydın Yılmaz ve A2 takımın yıldızı Emre Çolak girdi.
Şu bir gerçek; Galatasarayın kağıt üzerinde janjanlı ama sahada balon bir kadrosu var.
Galatasaray maç boyunca doğru düzgün pozisyon bulamadı. 71de Kuznatsov kırmızı kart gördü. Bu dakikadan sonra ataklarımız sıklaştı. 90+1. dakikada Aydın Yılmazla golü bulduk. Ancak 90+3de Hakan Baltanın büyük hatasıyla oluşan pozisyonda Fedetskiy topu ağlarla buluşturdu. Golün hemen ardından da tribünlere gittiği için ikinci sarıdan kırmızı kart gördü.
Galatasarayda son yıllarda bir oyuncu ve teknik direktör sirkülasyonu yaşanıyor, futbol takımı kötü yönetiliyor. Başkanın, futbol takımının yönetimini sadece profesyonellere bırakma zamanı geldi de geçiyor. Bu skor başta Başkan Adnan Polat olmak üzere Galatasarayı krize sokacak. Belki de Başkan Polatın söylediği gibi; Galatasarayda tepeden tırnağa değişim zamanı gelmiştir...
