mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Nickler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 161

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kimse anLamıyor
Senin o tek bi güLücüğün beni mutLu etmeye yetebiLiyorsa
Seni her gördüğümde gözLerimden damLaLar döküLüyosa
Sen üzüLdüğünde benim canım yanıyorsa
Sesini duyduğumda dişLerimin kuLaklarıma varmasını sağLıyorsa
Buda: Sen benim Herşeyimsin demek oLuyorsa
Seni seviyorum
Hayatta Hiç hata Yapmadım Diyosan Hiç yoLa başLamamışşsın
*
mat bakmak.
matlaştırmak etrafındakileri*
ve
Şahı mat etmek.
Şahlanmadan Mat edebilmekti..
O kızın istedikleri
géri sayıyorum ;
üç iki bir sıfır éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
I've tried So haRd to teLL myseLf That y0u're g0ne
But Though you'Re stiLL with me
I've Been aLone aLL aLong
Bir bavul dolusu cümle var defterimde.
Sen yollarina 29 harfle acı döşeyen bir şahsa 'yara'değilde
'yar' diyebilir misin
?
.
.
Mυτlυ кαl dεмεчεсεgίм нαчαт ѕεиίи.
İlgίlεимίчοгυм. .
Dεdίgίм gίвί şίмdi ѕεиίи αdιиιи üzεгίиί ςίzίчοгυм. .
Ѕöчlεчεсεкlεгίм вίттί. .
Мαѕαlιм ίѕε нίς вαşlαмαмιşтι zαтεи. !
Şίмdί göгεвίlίчοгυм
ч α l n ı z l ı q ı m
чollαrımα pusu kurmus beklemekte
α c ı l α r gözlerini dikmiş üstüme nöbette ..




b e k l i ч o r u m . . ´ ´








Gidip tek nefeste ve bir seste*
İkiye bölecek penceremden dünyayı dudaklarım..
Duvarlar renkli olsa da
Karanlıkta ne Görebilirsin ki?
Bir köre rengi
Nasıl Anlatabilirsin ki?
.
.
Geçimsizim bu günLerde
Kimsesizim bu yerLerde
Değersizim bu eLLerde
Çağresizsim doğuduğum yerde
hiç bir keLime
senin adın kadar yer tutmadı
dudakLarımda

“ Gidisiи üzmez saиmısтım.
вasa cıкamadı чüregim.
coк вagLaиmaz saиmısтım.
aчaga кaLкamadı кaLвim “
renKLi hayaT bana hayaLimi SaT !
``
Ardımda bir yürek yükü rüzgar...
Ne zaman sevmeye koyuLsam
doğruLup
çoğaLdı ayrıLıklar..!
sustukça hayat konuştukça
Her gün film sahnesi gibi
Kayda geçiyor ben yoruldukça..
Aşk'ı anlatanlar aşk'ı kaybedendi.
Nefret olqusuyla yaşama sırtı dönenler resti çektiler
Ve..
Katlettiler!
seLam sabahsız kendilerini zorLa zorba oLduLar.
Ve.
Zuhra kasvet ektiler!
├├├├├├├├
Yorgunum..
Yaşamaktan değil ama yaşatmaktan..
Didinmektengözümde canlansa bile yaptıklarım..
Zayıflığımın tepesinde şovalye rengine bürünmekten..
Nerede olduğumu bilsem bile..
Yorgunum..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst