Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

4Story Hata !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ulquiorra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar yeni sürümden sonra hata vermeye başladı.Oyuna giriyorum connect diyorum " Cannot find 4Story client files. Run this application in the 4Story folder please " diyor.Sonra TClient' ten giriyorum oyuna giriyo hesap adı ve sifreyi yazıyorum ve " Bir ag hatasından dolayı sunucuya olan bağlantı kesildi " diyor


Yardım ederseniz sevinirim.
 
kardes bende oynu yukluyuorum connect diorum etkinlestirme dosyaları yuklemedi islemciyi yeniden kur we etkinlestir dior nabıcam solermisin??
 
yeni sürümde sorunun çıkma sebebi mesela sürümünüz xp iyse xpiniz de vistaylar alakalı bir program varsa onu silmeniz gerekir silmezseniz oyun durmadan hata gösterir ve oyundan atar ne mi yapacaksınız dediklerimi takip edin [Başlat>Denetim Masası>Program Ekle Kaldır] orda vista die bir yazı görürseniz veya bir program onu direk silip oyununuzu rahatça oynamaya devam eedersiniz iyi oyunlar beyler +ReP isterim amaaaa xDturkmmo
Kaynak : turkmmo.com sorunlarınız olursa poyraazmert abinize gelin ;)
 
aga denetim masasında n program ekle weya kaldıra baktım orda wiasta yasan bisy yaq nabıcam lutfennn yardım ettttt
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst