HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar yeni sürümden sonra hata vermeye başladı.Oyuna giriyorum connect diyorum " Cannot find 4Story client files. Run this application in the 4Story folder please " diyor.Sonra TClient' ten giriyorum oyuna giriyo hesap adı ve sifreyi yazıyorum ve " Bir ag hatasından dolayı sunucuya olan bağlantı kesildi " diyor
Yardım ederseniz sevinirim.
Yardım ederseniz sevinirim.
kardes bende oynu yukluyuorum connect diorum etkinlestirme dosyaları yuklemedi islemciyi yeniden kur we etkinlestir dior nabıcam solermisin??
yeni sürümde sorunun çıkma sebebi mesela sürümünüz xp iyse xpiniz de vistaylar alakalı bir program varsa onu silmeniz gerekir silmezseniz oyun durmadan hata gösterir ve oyundan atar ne mi yapacaksınız dediklerimi takip edin [Başlat>Denetim Masası>Program Ekle Kaldır] orda vista die bir yazı görürseniz veya bir program onu direk silip oyununuzu rahatça oynamaya devam eedersiniz iyi oyunlar beyler +ReP isterim amaaaa xDturkmmo
Kaynak : turkmmo.com sorunlarınız olursa poyraazmert abinize gelin
Kaynak : turkmmo.com sorunlarınız olursa poyraazmert abinize gelin

aga denetim masasında n program ekle weya kaldıra baktım orda wiasta yasan bisy yaq nabıcam lutfennn yardım ettttt
sult kardeşşim sendeki eski sürümü silip yeni sürümü 4 story sitesinden indirip kuracan okadar
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 4K
