berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

HANGİ SİLAHI ALAYIM??? (yardım lütfenn) :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cerberosss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaŞlar thompson we aug camo sİlahlarim war.. Ama İkİsİ de td/s&d gİbİ yerlerde oynamaya mÜsaİt sİlahlar deĞİl.. Yanİ thompson İle gİrdİĞİmde teke tekte her sİlah benİ yer.. Aug de Çok sekİyor.. Bu yÜzden kullanmak İstemİyorum..
Şu anda 22k gp war.. 1600 de zp war.. BugÜn tel İle 1000 zp alip 20k gp alacam.. 42000 gp olacak.. Şİmdİ sİzden İstedİĞİm Şu arkadaŞlar
*- m12s
*- m4a1
*- scar lİght
bu sİlahlardan hangİsİnİ almami Önerİrsİnİz.. LÜtfen yardim edİn.. :(
 
tabikide m12s çok seri silah ama beleşci derler. :D (Bunu alıcaksan yanında artıdan mermi almalısın. ;)
Scar Light 'da harika silah benim tavsiyem m12s
 
ben buraya konu aÇmasaydim dİrekt olarak gİdİp m12s alacaktim ama sİze de bİ daniŞayim dedİm.. Bana ÇekİlİŞten 3 sayfa sİlah Çikti ama hİÇbİrİ ÖmÜrlÜk deĞİldİ.. YaklaŞik olarak 14-15 sİlahim wardi ama yİne de ben scardan wazgeÇemedİm.. Ne zaman kİ sİlah kirmizi oldu o zaman biraktim scari we m12s e baŞladim.. Yanİ anladiĞim kadariyla m4a1 devre diŞi kaldi.. ArkadaŞlar ben uzak yakin tanimayan sİlah İstİyorum.. Yanİ bu konuyu da o yÜzden aÇtim.. Hangİsİ uzaktan bİle affetmez..
 
Favorilerim;

1. ScarLight
2. Thompson (harika bişi :p)
3. Kriss Super V
4. M4A1 Serisi
5. DSR1 ve AWM yanındada d.e camo (harika gidiyor downtownda:))

Bunları kullanıyorum. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst