HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ELimde Acının Öyküsü War BedeLi Çoktan Ödenmi$...
var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK
İNSANLAR TÜRK FİLMLERİNDEKİ ÖLÜM SAHNELERİ KADAR SAHTE!!! ,
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! `karanLıqın` tam icindé ßir ßa$ımayım ...
YaLnızLık ßi qerekSinimDİR
ßırakın KanLarım Dursun Yerde . . qüç aLıyorum onLardan Sadece
Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez ! ! !
ELini wermiyor HaYat
ÇocukLuqumda Korktuqum o YaLnızLıqa a$ıqım $imdi
MutLuLuk NoTaLarını Duyamıorum Artık
KişiseL iLetinizin oLabiLmesi için Önce KişiLiqinizin oLması qerekir
Yorulduqum Sen DeiLsin __ Kendi Y0k oLuşLarım __
Kim !stemez MutLu oLmayı ama MutsuzLuqa da war mısın_?
Hayat CeheNnemmi$ dE Haberimiz Y0kmu$
öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDayım ya$amaK içiN seßéßim yoK..öLmeK içiNsé çokK
Kaybetme Kendini __ Kendi Renqini __ ßari Sen SoLma __ heryer SİYAH
YaLnızLık qüLümser Ek$i Ek$i Suratıma ßen YaLnızken we aqlarken . . . Demek ki YaLnız DeiLmişim Kendimi YaLnız Sanırken
Susuyorum Artık Daa Fazla ßatmamak için KaranLıqa .. ama tutuamıyorum ki KaLbimin ince çıqLıkLarını .. yawaş yawaş saqır oLuyorum yokLuqunla ..
ßir kaÇ DamLa qözya$ı aKar qözümDen ama NapabiLirim ki ßenimde Ruhum KaYıp HayaTın İçiNde .. KaLbım kıRık paRam paRca ßır HaLde ama KaranLıqın $arTı ßudur MuTLu oLmaLıyıM beLkı De
Kime ne karman Corman hayatımdan _?? kime ne yaLan doLan masaLLardan _?? BEN MUTLUYSAM ...
ßen Sensiz ßir Hiçsem Sen ßensiz ßir pichsin
kaderi düşün yaptıklarını sonra?? git ve agla
ßır DamLa qözYa$ı DeniZde KayboLur uNuTuruM ßen Her$eyi aCı Çekmek mi ? ah kimin umrunda.. sadece kendımı ıstıyorum ben . yanmaz yuregım bu sekılde
Rüzqar aLır qöTürür ßeni Sonsuz karanLıqa .. Canım yaNar ÇıqLıkLarLa .. ama HiÇ aCı yoK.. üzMeZ ßeni aqLamak .. aLı$mı$ ßedeNim SonuÇta
KaranLık şart KoşMuş yaLnızLıqı ßana .. aYnama ßakTım Yine Kimse yoK .. ßi kız Sadece we bikaç Su DamLası DöküLür YeRe.. Kan KıRmıZı Kan SoqukTa.. Kimin umRumDa..
Sen Sustun ßen aqLadım ,aqLadıkça iÇim aCıDı wee KaRaR werDim qözyaşLarım heLaL deiL sana __hakkımı aLacaqım__
ßuqun Oturdum ÖLümü Düşündümm . Daa 16 sında we Hayat ßöLe qüselken
YokLuqumLa ii qeçinmeye bahh .. warLıqım bi daa Asla Senle oLmayacakk
YakLaşabileceqini Sandıqın kdr uzaqımdasın .. hhss ... Sana mı KaLdım !!!
____HuzuR İsyanDaaa___
YazdıkLarımı ALınma Sakın Üstüne !! Ruhu oLmayan Sözcükler Ne ifade Edebilir ki Yüreqine
ßuqünümde yanımda oLmayan yarınımda hiç oLmasın
ßoştur Dünya ßoştur ... ALdırmazsan Herşey Hoştur
Sadece ßana öZeL deiL y0k oLma SeansLarı
YaPma ße azRaiL MarioNun ßiLe 3 Canı war
||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||
kaybedeCek dü$Leim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım . . bütün derdim , keLimeLerLe benim ..
Seni KayBeTmeK ßi kaZanÇtıR
Söz Sna aRtıK HayaTın uCunDan TutmuyCam Boqazına SarıLaCamm
eğitim şart ! ßiz, sisteme karşıyız !..
вiziм Sıfαтα ihтiyαcıмız Yok,
αdıмız soyαdıмız
vαяκεη..!
# FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.? Etse BiLe FarqedeRmi..?
qeCmise qeCmis Deme qeCmis qeceRken SanaDa qeCirmistR..!
olmaSı gereKenler zaten yanımDa..olması gereKipte yanıMda oLmayanlAr kiMin umrundA !
† Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk KayBediørum. †
«|Ďєη'(qєѕ
i'z|»
Bak ! Büyüdüm Hiç HeSapta Yokken..
Büyümek Canımı Yaktı .. GüzeL Sanarken..
[ ÇéKéméyéné aÇarız yoLumuzu..] ßnmLé Oyun oynaMa ßn mızıkÇıyım..!
(-_-) JeLib10 (-_-)
Kac Defa Attırdın Kİ! kaLbimi ?Bir Defada Durdurasın!!?
Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..
KaLbi 2 Kişi PayLasamaZ..!
<3 PinL angeL..!
Mod : NiteLiksiz!!
Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN!
aDam SandıkLarımıs Madam Cıktı . . !
ööLé qit ki..ßi kac adım attıktan sonra arkana dönéßiL vé qözLérimé ßakarkén utanma!!!
Cinayet gibidir
aşk acısı
Ve yakaLanmamak için
deLiL bırakmaz bazıLarı..!
ßraq qLmé , y0kLqnda ßLdm ßén séñ! !!!
KaLbiM EsKi FabRiKa Ve YoK O EsKi ÇaLıŞaNLaR!..:
Hep kuRDuqun hayaLLerLe ya$aDın Sen. Senin icin ßen hep vaRdım! Oysaki coktanqitmi$Tim ßen.. Sen vaR SanDın...!
Sen düŞLerimdeki ßüyük..BenSe düŞLerLe ßüyüyen ßir KüçüK
Yüzüme Kar$I YaßıLan Sah†e ßi GüLücük Yerine, Yüzüme Kar$I GösteriLen Gercek ßir Nefre†i Tercih £derim.
3 KuRuSLuK SeviNCimDi ReZiL YüZüNü GöRMek..!
SüPüRgE GiBiSiN HeP ToZ İçİnDeSiN..
SeNiN DiZ ÇöKmEN BeNi YüCeLtMeZ SaDeCe ÖLDÜRÜR!.!.!
SöKüP AtTıM BeN KaLbİmİ,HaNgİ YüZLe YeNiDeN SeW DİcEksİNNNN?
var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK
İNSANLAR TÜRK FİLMLERİNDEKİ ÖLÜM SAHNELERİ KADAR SAHTE!!! ,
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! `karanLıqın` tam icindé ßir ßa$ımayım ...
YaLnızLık ßi qerekSinimDİR
ßırakın KanLarım Dursun Yerde . . qüç aLıyorum onLardan Sadece
Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez ! ! !
ELini wermiyor HaYat
ÇocukLuqumda Korktuqum o YaLnızLıqa a$ıqım $imdi
MutLuLuk NoTaLarını Duyamıorum Artık
KişiseL iLetinizin oLabiLmesi için Önce KişiLiqinizin oLması qerekir
Yorulduqum Sen DeiLsin __ Kendi Y0k oLuşLarım __
Kim !stemez MutLu oLmayı ama MutsuzLuqa da war mısın_?
Hayat CeheNnemmi$ dE Haberimiz Y0kmu$
öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDayım ya$amaK içiN seßéßim yoK..öLmeK içiNsé çokK
Kaybetme Kendini __ Kendi Renqini __ ßari Sen SoLma __ heryer SİYAH
YaLnızLık qüLümser Ek$i Ek$i Suratıma ßen YaLnızken we aqlarken . . . Demek ki YaLnız DeiLmişim Kendimi YaLnız Sanırken
Susuyorum Artık Daa Fazla ßatmamak için KaranLıqa .. ama tutuamıyorum ki KaLbimin ince çıqLıkLarını .. yawaş yawaş saqır oLuyorum yokLuqunla ..
ßir kaÇ DamLa qözya$ı aKar qözümDen ama NapabiLirim ki ßenimde Ruhum KaYıp HayaTın İçiNde .. KaLbım kıRık paRam paRca ßır HaLde ama KaranLıqın $arTı ßudur MuTLu oLmaLıyıM beLkı De
Kime ne karman Corman hayatımdan _?? kime ne yaLan doLan masaLLardan _?? BEN MUTLUYSAM ...
ßen Sensiz ßir Hiçsem Sen ßensiz ßir pichsin
kaderi düşün yaptıklarını sonra?? git ve agla
ßır DamLa qözYa$ı DeniZde KayboLur uNuTuruM ßen Her$eyi aCı Çekmek mi ? ah kimin umrunda.. sadece kendımı ıstıyorum ben . yanmaz yuregım bu sekılde
Rüzqar aLır qöTürür ßeni Sonsuz karanLıqa .. Canım yaNar ÇıqLıkLarLa .. ama HiÇ aCı yoK.. üzMeZ ßeni aqLamak .. aLı$mı$ ßedeNim SonuÇta
KaranLık şart KoşMuş yaLnızLıqı ßana .. aYnama ßakTım Yine Kimse yoK .. ßi kız Sadece we bikaç Su DamLası DöküLür YeRe.. Kan KıRmıZı Kan SoqukTa.. Kimin umRumDa..
Sen Sustun ßen aqLadım ,aqLadıkça iÇim aCıDı wee KaRaR werDim qözyaşLarım heLaL deiL sana __hakkımı aLacaqım__
ßuqun Oturdum ÖLümü Düşündümm . Daa 16 sında we Hayat ßöLe qüselken
YokLuqumLa ii qeçinmeye bahh .. warLıqım bi daa Asla Senle oLmayacakk
YakLaşabileceqini Sandıqın kdr uzaqımdasın .. hhss ... Sana mı KaLdım !!!
____HuzuR İsyanDaaa___
YazdıkLarımı ALınma Sakın Üstüne !! Ruhu oLmayan Sözcükler Ne ifade Edebilir ki Yüreqine
ßuqünümde yanımda oLmayan yarınımda hiç oLmasın
ßoştur Dünya ßoştur ... ALdırmazsan Herşey Hoştur
Sadece ßana öZeL deiL y0k oLma SeansLarı
YaPma ße azRaiL MarioNun ßiLe 3 Canı war
||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||
kaybedeCek dü$Leim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım . . bütün derdim , keLimeLerLe benim ..
Seni KayBeTmeK ßi kaZanÇtıR
Söz Sna aRtıK HayaTın uCunDan TutmuyCam Boqazına SarıLaCamm
eğitim şart ! ßiz, sisteme karşıyız !..
вiziм Sıfαтα ihтiyαcıмız Yok,
αdıмız soyαdıмız
vαяκεη..!
# FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.? Etse BiLe FarqedeRmi..?
qeCmise qeCmis Deme qeCmis qeceRken SanaDa qeCirmistR..!
olmaSı gereKenler zaten yanımDa..olması gereKipte yanıMda oLmayanlAr kiMin umrundA !
† Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk KayBediørum. †
«|Ďєη'(qєѕ
i'z|» Bak ! Büyüdüm Hiç HeSapta Yokken..
Büyümek Canımı Yaktı .. GüzeL Sanarken..
[ ÇéKéméyéné aÇarız yoLumuzu..] ßnmLé Oyun oynaMa ßn mızıkÇıyım..!
(-_-) JeLib10 (-_-)
Kac Defa Attırdın Kİ! kaLbimi ?Bir Defada Durdurasın!!?
Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..
KaLbi 2 Kişi PayLasamaZ..!
<3 PinL angeL..!
Mod : NiteLiksiz!!
Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN!
aDam SandıkLarımıs Madam Cıktı . . !
ööLé qit ki..ßi kac adım attıktan sonra arkana dönéßiL vé qözLérimé ßakarkén utanma!!!
Cinayet gibidir
aşk acısı
Ve yakaLanmamak için
deLiL bırakmaz bazıLarı..!
ßraq qLmé , y0kLqnda ßLdm ßén séñ! !!!
KaLbiM EsKi FabRiKa Ve YoK O EsKi ÇaLıŞaNLaR!..:
Hep kuRDuqun hayaLLerLe ya$aDın Sen. Senin icin ßen hep vaRdım! Oysaki coktanqitmi$Tim ßen.. Sen vaR SanDın...!
Sen düŞLerimdeki ßüyük..BenSe düŞLerLe ßüyüyen ßir KüçüK
Yüzüme Kar$I YaßıLan Sah†e ßi GüLücük Yerine, Yüzüme Kar$I GösteriLen Gercek ßir Nefre†i Tercih £derim.
3 KuRuSLuK SeviNCimDi ReZiL YüZüNü GöRMek..!
SüPüRgE GiBiSiN HeP ToZ İçİnDeSiN..
SeNiN DiZ ÇöKmEN BeNi YüCeLtMeZ SaDeCe ÖLDÜRÜR!.!.!
SöKüP AtTıM BeN KaLbİmİ,HaNgİ YüZLe YeNiDeN SeW DİcEksİNNNN?
SuRaTıN İgReNç sÖyLe kİMLerden yÜz BuLdUn!!
