HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[FONT="]...Hîç Bîşéîm Yock Séndén Bâşkâ Yânî Ölésîyé Zéngînîm...
[/FONT][FONT="]Siz sus'tunuz!..Benim çığlıklı sokaklarımda,
[/FONT]
Masum yanım, küçük çocuk, yas tutarken�
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine, umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden.
YAŞAMAK SADECE NEFES ALMAKSA[/FONT][FONT="]Siz sus'tunuz!..Benim çığlıklı sokaklarımda,
[/FONT]
Masum yanım, küçük çocuk, yas tutarken�
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine, umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden.
[FONT="]O Öldü artık..Başın Saolsun…[/FONT]
[FONT="]Köpekler için üzülmeye değmez.Köpekler burunlarının dibinde bile olsa renk körü oldukları için gökkuşağının o güzel renklerini göremezler..!Bizde zamanında, bizde zamanında bi köpeğe gökkuşağının renklerini gördüğümüzü anlatmaya çalıştıkama hiç bir köpeği inandıramadık..![/FONT]
[FONT="]Köpekler için üzülmeye değmez.Köpekler burunlarının dibinde bile olsa renk körü oldukları için gökkuşağının o güzel renklerini göremezler..!Bizde zamanında, bizde zamanında bi köpeğe gökkuşağının renklerini gördüğümüzü anlatmaya çalıştıkama hiç bir köpeği inandıramadık..![/FONT]
ACİZ BİR BEDENDE CAN TAŞIMAKSA
ENİNDE SONUNDA SENSİZ KALMAKSA
BEN BÖYLE YAŞAMAK İSTEMİYORUM BE GÜLÜM
sen gittikçe ben seni özledim.
öyle özledim ki, şaşkınlığıma yenilip, yorulduğumu bile kabullendim.
kabullenip sevgisiz kalmayı, geri dönesim geldi, ama dönmedim.
kâbusum oldu bu gece herşeyim,
yaşadım bir bir,
sus...
orda dur, nereye gidiyorsun,
gidemezsin, beni böyle terkedemezsin,
acılarımı yüzüme...
DeLi RüzgarLar ßiLir ßeni ßahçedeki NazLı GüL DeğiL..
Sevdiğini s2ceksinki ßaşkaLarını Sevmesin !!
[FONT="]mavi demek; özgürlük demektir,aşk demektir,yaşamak demektir[/FONT]
ben senden gitmiyorum unutma,
sen defoluyorsun içimden,
ne kin, ne de nefret,
bir zerre sevgin varsa bana dair,
sende beni unutma ki,
ben seninle kalkayım düştüğüm yerden
gözünle değil,dilinle değil,kalbinle değil RUHUNLA SEV..!!!
[FONT="]нéя кaяéѕι
ѕιуaнa вσуaимιş вiя вυLмacaуιм.
çözмéуé çaLιşтιкça,içiмdé кaувσLυяѕυи..[/FONT]
[FONT="]''Hayatımsın'' CümLésindé qizLi özNé sanMı$tın kénDini ...[/FONT]
[FONT="]Yalnızlığıma Yan Ararken[/FONT][FONT="]
Düştüm Bir Okyanusa
Neyle Doldurcam Derken
Tutundum Bir Yunusa
Gözlerimi Kapadım
Verdim Kendimi Ona
Birde Baktım Getirmiş
BENİ SANA SENİ BANA
[/FONT]
Düştüm Bir Okyanusa
Neyle Doldurcam Derken
Tutundum Bir Yunusa
Gözlerimi Kapadım
Verdim Kendimi Ona
Birde Baktım Getirmiş
BENİ SANA SENİ BANA
[FONT="]Bu BeNiM SeRSeRi SeRBeST STiLiM!!![/FONT]
[FONT="]OLDUYA YEDİREMEDİN SÖZLERİ KENDİNE OLDUN RENCİDE HADİ BİZE KÜFRET YADA REST ÇEK SONRA DUA ET BİRİ BENİ SUSTURSUN...! ADRES BELLİ SESİN GELDİĞİ YER KİME SORARSAN DİNLEYEREK TARİF EDER SENDE BULURSUN GELİP BENİ SUSTURURSUN...![/FONT]
Bu SeFeR GiTMe..
[FONT="]BiLeMediM
SeVGi YiTirMekMiŞ HeRşEYiNi UğRuNa....
öLMeKmİŞ YaŞarKeN
SeVdİğN SevGİnİn KıYMeTİni BiLMezSE....
Ve... BaNA KaLaN Çkİp GİtmEkMiş usSuLca...
BiLeMEDim....[/FONT]
ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn
GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !
k0Ptuqu yrdé ßıraq ..ßu maSAL BYLé btsn.. bi zamanLar HERBİŞEYİMDİN !! artıq "hicbirşeymsin" ..//xXxx
Yanılgılarımı yüzüme vurmayın, içimdeki çocuğun masal saatine denk geldi AşK... Anladım dedim ya.. Daha fazla SORMAYIN !
ßqn ßir acaip oldu içim..qéLécék mi né...!!?
kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr !
suus knşmaa..sozler kmn umurunda..son 1opck yetr açk yaralarımaaa..
bir düşün içinde bir düş mü bütün gördüğümüz ve göründüğümüz?
40 dérécé yqséq AT3$ ve KISKANCLIK !
çok gvnli déél ama..dşmémék için tutun bnaaa..!
saat sabah 9:45..hava souk kafamda léş..ii gündn bir ésnti..kan gibi néfés gibi..
ßén a$kı unuddum ayLar önCé'..kirLenen kLBİmi yıqadM azöncé..yıLNIZLIK acı vrmz oldu...geLeck benm icn seFrßr oldu !
Kayb0Ldum sanqi yiné..qörn varmı?..hér$y b0mb0q..vé yiné kmsé yoq..
Méğér asıL yaLn bunCA zamn inandım insanLaRmı$..“Farqéttm!
Öncé shn brquy0rsun sayFaLary…snRA..b$qaLary karaLıyor cümLéLéri..
Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!
߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!
16 ya$ındaysanız…hayat qércqdn c00q qüzL ..
İnanDın bütn sözléré..dönp dé géçmişé bakıncaa..b0şyéré üZüLmé..
Gecmisdn kurtuldm..geldim bugnlere..atéşLer söndü..dönşdü küllere..
Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…
uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..
éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!
kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?
VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r??
kalbimi yuwarladım sana..seni tnımsamda..tezgahtan önüne 1 yudum al die..eer hşna gdrse dahada iç die bu kdr ytsn artk...bu gece^
korkma ısrar yokbende..avunurm içkiylee..!
ßir yarsa bekLediğin boşvr olmasın Lakin bir güné$sé bekLediğin doğduğunda batmasın derim..
gökdelenlerden tükrdüm dünyaya..ben hayatım boyuncaaa..o yuzden kupkuru azım..bak geçmedi yıllarcaa..!!
duur sakın gitme..kaal gözm sende..bşuna kaçma dönüşn yok..kaçma ne olur ölelim sninle..!
zorda kldııım tm zmnlarda andıım sndn bni trketme aaa skn dur gitme adın saklı nefesimdee..!
aşk dediğin parayla olmaz..bizde sevda cüzdana konmaz…
[FONT="]Dünya hissedenler için bir tarjedi,düşünenler için bir komedidir.
Aldıgın her nefesi fırsat bil,ot değilsin yeniden bitmezsin.
sırf dunya için mi yaratılmısn ki;btn vaktini ona harcıosun_?
ezbere yaşanmaz hayat acı zevk verir ve hiç bir çile sonsuza kadar sürmez derdim ben eskiden
GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...
hayat tarafında mars edİLmiş tavLa biLmeyen kiŞiLik =/
savursada batıramaz gemilerimi fırtınan
kalitesizlik virüs gibi her yerde güzel isimlerle gezen parlak elbiseli insanlar.. içleri bomboş !
Korkutanlardan degil, korkularımın bana yaptıracaklarından
korkuyorum!...
Hayatın gerçeklerini beynımde yoğurup sevgımı içeri,kinimi dışarı sessizce haykırıyorum..
her şeyin sonunda son defa dönüp arkanı baktığından son kez bileklerimde akan kanlar gözyaşımda buluştuğunda aklına gelen son söz..Hoşçakal.
kuralını kendin yazdıysan her yaptıgın dogru demektir
Gideceğim kesin ve güvenli bir yolum yok.Ama ayaklarım ve güvendiklerim var!....
Tek kelime söylemesem belki suskunluklar sevinecek
Belki karşımdaki pay çıkaracak kendine
Zaten ne beklenebilirdi ki ondan diyerek...
HİSsetmeye sevmeye İHTİYACIM var..
bir parça tutku varsa inancım var![/FONT]
[FONT="]Hayat sana ekşi limonlar sunarsa, sen de tekila ve tuz >iste ve beni çağır!
bir haykırıştı bendeki
duyulmayan
duyulsada
anlaşılmayan..
bir sancıydı bendeki
bilinmeyen
bilinsede
durdurulamayan..
oyunu sen yazdın
ben OYNAYACAĞIM![/FONT]
[FONT="]hayat tarafında mars edİLmiş tavLa biLmeyen kiŞiLik =/
savursada batıramaz gemilerimi fırtınan
kalitesizlik virüs gibi her yerde güzel isimlerle gezen parlak elbiseli insanlar.. içleri bomboş !
[/FONT]aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?
(isminiz) Adım YıKıLMaDıM AyAkTaYım.. BuNLaRInKi DüNyaYsa BeNDe UzaYLıYıMmM...
zamanın eli değdi bize. . çoktan değişti herşey. aynı değilz ikimzde.. !
• __________________
•
yeni 1 manita yapmı$sın buLu$unca habr werDe 1 ksa eqmek qönderiim e maLum KA*AR EKMEKSİZ YENMEZZZ...!
[FONT="]Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti[/FONT]….
Çok mutLuyum we mutLuLuqumu ßoza-biLme ihtimaLinin o küçücük ßeyniNin uCundan qeciRen Her kim oLursa oLsun dü$ünmeden harCarım we dü$ünmeden siLerim! ßunu iyi ßiLin emi..
ˆ“ˆ ''Netten 250 MB`lik bir dosya indirirken, bitmesine iki dakika kala elektrikler kesile de mosmor ol inşallah!
ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa
TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss
BiLékLérmi késSs. . DamarLarmLa knDini as. .!!!
Senin şehrin yalnızlık, benim gecelerim karanlık..eğer diyorsan ki imkansız! bizimkisi...
İşte son sözüm sana "ya gelll benim ol..! ya da git vur kendini..."
Senden sonra gideceğim şehir yok benim...
SeVGi YiTirMekMiŞ HeRşEYiNi UğRuNa....
öLMeKmİŞ YaŞarKeN
SeVdİğN SevGİnİn KıYMeTİni BiLMezSE....
Ve... BaNA KaLaN Çkİp GİtmEkMiş usSuLca...
BiLeMEDim....[/FONT]
ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn
GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !
k0Ptuqu yrdé ßıraq ..ßu maSAL BYLé btsn.. bi zamanLar HERBİŞEYİMDİN !! artıq "hicbirşeymsin" ..//xXxx
Yanılgılarımı yüzüme vurmayın, içimdeki çocuğun masal saatine denk geldi AşK... Anladım dedim ya.. Daha fazla SORMAYIN !
ßqn ßir acaip oldu içim..qéLécék mi né...!!?
kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr !
suus knşmaa..sozler kmn umurunda..son 1opck yetr açk yaralarımaaa..
bir düşün içinde bir düş mü bütün gördüğümüz ve göründüğümüz?
40 dérécé yqséq AT3$ ve KISKANCLIK !
çok gvnli déél ama..dşmémék için tutun bnaaa..!
saat sabah 9:45..hava souk kafamda léş..ii gündn bir ésnti..kan gibi néfés gibi..
ßén a$kı unuddum ayLar önCé'..kirLenen kLBİmi yıqadM azöncé..yıLNIZLIK acı vrmz oldu...geLeck benm icn seFrßr oldu !
Kayb0Ldum sanqi yiné..qörn varmı?..hér$y b0mb0q..vé yiné kmsé yoq..
Méğér asıL yaLn bunCA zamn inandım insanLaRmı$..“Farqéttm!
Öncé shn brquy0rsun sayFaLary…snRA..b$qaLary karaLıyor cümLéLéri..
Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!
߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!
16 ya$ındaysanız…hayat qércqdn c00q qüzL ..
İnanDın bütn sözléré..dönp dé géçmişé bakıncaa..b0şyéré üZüLmé..
Gecmisdn kurtuldm..geldim bugnlere..atéşLer söndü..dönşdü küllere..
Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…
uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..
éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!
kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?
VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r??
kalbimi yuwarladım sana..seni tnımsamda..tezgahtan önüne 1 yudum al die..eer hşna gdrse dahada iç die bu kdr ytsn artk...bu gece^
korkma ısrar yokbende..avunurm içkiylee..!
ßir yarsa bekLediğin boşvr olmasın Lakin bir güné$sé bekLediğin doğduğunda batmasın derim..
gökdelenlerden tükrdüm dünyaya..ben hayatım boyuncaaa..o yuzden kupkuru azım..bak geçmedi yıllarcaa..!!
duur sakın gitme..kaal gözm sende..bşuna kaçma dönüşn yok..kaçma ne olur ölelim sninle..!
zorda kldııım tm zmnlarda andıım sndn bni trketme aaa skn dur gitme adın saklı nefesimdee..!

aşk dediğin parayla olmaz..bizde sevda cüzdana konmaz…
[FONT="]Dünya hissedenler için bir tarjedi,düşünenler için bir komedidir.
Aldıgın her nefesi fırsat bil,ot değilsin yeniden bitmezsin.
sırf dunya için mi yaratılmısn ki;btn vaktini ona harcıosun_?
ezbere yaşanmaz hayat acı zevk verir ve hiç bir çile sonsuza kadar sürmez derdim ben eskiden
GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...
hayat tarafında mars edİLmiş tavLa biLmeyen kiŞiLik =/
savursada batıramaz gemilerimi fırtınan
kalitesizlik virüs gibi her yerde güzel isimlerle gezen parlak elbiseli insanlar.. içleri bomboş !
Korkutanlardan degil, korkularımın bana yaptıracaklarından
korkuyorum!...
Hayatın gerçeklerini beynımde yoğurup sevgımı içeri,kinimi dışarı sessizce haykırıyorum..
her şeyin sonunda son defa dönüp arkanı baktığından son kez bileklerimde akan kanlar gözyaşımda buluştuğunda aklına gelen son söz..Hoşçakal.
kuralını kendin yazdıysan her yaptıgın dogru demektir
Gideceğim kesin ve güvenli bir yolum yok.Ama ayaklarım ve güvendiklerim var!....
Tek kelime söylemesem belki suskunluklar sevinecek
Belki karşımdaki pay çıkaracak kendine
Zaten ne beklenebilirdi ki ondan diyerek...
HİSsetmeye sevmeye İHTİYACIM var..
bir parça tutku varsa inancım var![/FONT]
[FONT="]Hayat sana ekşi limonlar sunarsa, sen de tekila ve tuz >iste ve beni çağır!
bir haykırıştı bendeki
duyulmayan
duyulsada
anlaşılmayan..
bir sancıydı bendeki
bilinmeyen
bilinsede
durdurulamayan..
oyunu sen yazdın
ben OYNAYACAĞIM![/FONT]
[FONT="]hayat tarafında mars edİLmiş tavLa biLmeyen kiŞiLik =/
savursada batıramaz gemilerimi fırtınan
kalitesizlik virüs gibi her yerde güzel isimlerle gezen parlak elbiseli insanlar.. içleri bomboş !
[/FONT]aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?
(isminiz) Adım YıKıLMaDıM AyAkTaYım.. BuNLaRInKi DüNyaYsa BeNDe UzaYLıYıMmM...
zamanın eli değdi bize. . çoktan değişti herşey. aynı değilz ikimzde.. !
• __________________
•
yeni 1 manita yapmı$sın buLu$unca habr werDe 1 ksa eqmek qönderiim e maLum KA*AR EKMEKSİZ YENMEZZZ...!
[FONT="]Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti[/FONT]….
Çok mutLuyum we mutLuLuqumu ßoza-biLme ihtimaLinin o küçücük ßeyniNin uCundan qeciRen Her kim oLursa oLsun dü$ünmeden harCarım we dü$ünmeden siLerim! ßunu iyi ßiLin emi..
ˆ“ˆ ''Netten 250 MB`lik bir dosya indirirken, bitmesine iki dakika kala elektrikler kesile de mosmor ol inşallah!
ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa
TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss
BiLékLérmi késSs. . DamarLarmLa knDini as. .!!!
Senin şehrin yalnızlık, benim gecelerim karanlık..eğer diyorsan ki imkansız! bizimkisi...
İşte son sözüm sana "ya gelll benim ol..! ya da git vur kendini..."
Senden sonra gideceğim şehir yok benim...
KaLbiNe GiReRiM - SeNi MaFeDeRiM
BEN OLMASAYDIM, SEN OLMASAYDIN, AŞK OLMASAYDI, KAHROLMASAYDIM...
[FONT="]Bugün her ölümle biraz ölürken, [/FONT][FONT="]seni düşündükçe[/FONT][FONT="] hayata Dönüyorum yeniden[/FONT]
[FONT="]Adına aşk diyorlar, gelecek diyorlar...bana yetmiyor.[/FONT]
+Kafana Göre....!
[FONT="]
[/FONT][FONT="]-Kafasıda Size Göre
[/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="]Kısa Bir Mola Vermek İstiyorum [/FONT]
[FONT="]İzin Verirmisin [/FONT]
[FONT="]Hayat??[/FONT]
İcinde Düşlerimi Yastık Altı Yapıyorum Artık
icinde Ben Seni Hayallerimde Kal Diye Sevdim
icinde Sağır Cümleler Kuruyorum
icinde Al Bu Canım Sana Feda Olsun!!!
[FONT="]ne de çok özlemişiz gökyüzüne kansız bakmayı![/FONT]
icinde Bu Acıların Bedeli,Sensizliğin Bensizliği.
icinde Sen Uçurumsun Tutunamam Tutsak Düser Cıglıklarım
GeLemem
Yüreğim Çiçeksiz
Kurak ßir Toprak ßeDenİm
ÇağırMa ßeni
SevdaYa DayanAmam
Diz Çökme Önümde ßir Daha
GeRçeKLiğine İNANMAM
Şimdi SenDe çek git yoLuNa...yaLaN AşkLara...
yok artık " eyvaLLahım " yürekteN vuraNLara
filmin sonu gibi yaşıyorum seni
eski bir yalnızlıktan ödünç almış gibi
yasakların gunahların bırak bana kalsın
eski bir çığlık gibi hala aklımdasın
seni unutmama izin verme
Bu Romanda Biter Belki Birazdan
[FONT="]Adına aşk diyorlar, gelecek diyorlar...bana yetmiyor.[/FONT]
+Kafana Göre....!
[FONT="]
[FONT="]Kısa Bir Mola Vermek İstiyorum [/FONT]
[FONT="]İzin Verirmisin [/FONT]
[FONT="]Hayat??[/FONT]
İcinde Düşlerimi Yastık Altı Yapıyorum Artık
icinde Ben Seni Hayallerimde Kal Diye Sevdim
icinde Sağır Cümleler Kuruyorum
icinde Al Bu Canım Sana Feda Olsun!!!
[FONT="]ne de çok özlemişiz gökyüzüne kansız bakmayı![/FONT]
icinde Bu Acıların Bedeli,Sensizliğin Bensizliği.
icinde Sen Uçurumsun Tutunamam Tutsak Düser Cıglıklarım
GeLemem
Yüreğim Çiçeksiz
Kurak ßir Toprak ßeDenİm
ÇağırMa ßeni
SevdaYa DayanAmam
Diz Çökme Önümde ßir Daha
GeRçeKLiğine İNANMAM
Şimdi SenDe çek git yoLuNa...yaLaN AşkLara...
yok artık " eyvaLLahım " yürekteN vuraNLara
filmin sonu gibi yaşıyorum seni
eski bir yalnızlıktan ödünç almış gibi
yasakların gunahların bırak bana kalsın
eski bir çığlık gibi hala aklımdasın
seni unutmama izin verme
Bu Romanda Biter Belki Birazdan
